Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL GURU 2011/2012

Discussie gestart

B-man

Ook ik verander mijn verliezend finalist in New York Giants!
#61 - 16-01-2012, 16:41 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Ik heb slechte zaken gedaan!

Maar nog niet zo slecht als Michel gelukkig  :-\  Ik ga nog steeds voor de stunt van NYG morgen.

Broncos worden werkelijk afgeslacht, deze wedstrijd is playoffs onwaardig!!!

Slechte zaken????
#62 - 16-01-2012, 18:39 uur

B-man

Ik heb slechte zaken gedaan!

Maar nog niet zo slecht als Michel gelukkig  :-\  Ik ga nog steeds voor de stunt van NYG morgen.

Broncos worden werkelijk afgeslacht, deze wedstrijd is playoffs onwaardig!!!

Slechte zaken????

Doelde op verliezend finalist eruit, het verlies van GB heeft me weer helemaal teruggebracht. Maar we zitten allemaal vrij dicht bij elkaar en er zijn nog veel punten te verdelen.
#63 - 16-01-2012, 19:48 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

ben helemaal in shock...heb net weer naar de samenvatting vd Packers naar de Giants zitten kijken.....ongelovelijk. Na zo'n seizoen er zo af gaan....3 weken niet spelen en er dan moeten staan bleek niet te gaan.

Beloofd wel 2 hele leuke Conference finals! die van mij ook Superbowl finals mochten zijn. Giants hebben tegen de 49ers nog wat recht te zetten na hun 1punts verlies. En dan de Ravens tegen de Patriots.....pfieuwww

Erg moeilijk te voorspellen allemaal...ik denk er dan ook nog even over na!
#64 - 16-01-2012, 20:10 uur

B-man

ben helemaal in shock...heb net weer naar de samenvatting vd Packers naar de Giants zitten kijken.....ongelovelijk. Na zo'n seizoen er zo af gaan....3 weken niet spelen en er dan moeten staan bleek niet te gaan.

Beloofd wel 2 hele leuke Conference finals! die van mij ook Superbowl finals mochten zijn. Giants hebben tegen de 49ers nog wat recht te zetten na hun 1punts verlies. En dan de Ravens tegen de Patriots.....pfieuwww

Erg moeilijk te voorspellen allemaal...ik denk er dan ook nog even over na!

Zeker moeilijk, ik denk er nog even over na!
#65 - 16-01-2012, 20:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Ebelix

Hier volgt mijn voorspelling voor de conference finals.

AFC Championship
Baltimore Ravens @ New England Patriots   17 - 28

NFC Championship
NY Giants @ San Francisco 49-ers  31 - 28

Super bowl winnaar wordt de NY Giants ipv de Green bay packers
#66 - 18-01-2012, 11:39 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Hans B

In verband met de vakantie volg ik het spel helaas helemaal niet.
Maar ik heb nu wel eventjes internet verbinding, dus hierbij mijn voorspelling.

Baltimore - New England   17 - 24   TD 5

New York - San Francisco   21 - 24    TD 6

Winnaar blijft NE
Finalist SF

Ik hoop dat ik zo weer helemaal bij ben.
#67 - 19-01-2012, 16:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

AFC Championship
Baltimore Ravens @ New England Patriots   17 - 24 TD 8

NFC Championship
NY Giants @ San Francisco 49-ers  31 - 34 TD 4

nieuwe sb winnaar bij is nu New England (hoop stiekem op 49ers) Verliezend 49ers
#68 - 19-01-2012, 17:54 uur

martinm

Hier volgt mijn voorspelling voor de conference finals.

AFC Championship
Baltimore Ravens @ New England Patriots   17 - 28

NFC Championship
NY Giants @ San Francisco 49-ers  31 - 28

Super bowl winnaar wordt de NY Giants ipv de Green bay packers

Geef nog even aan welke minuut 1ste TD (zonde als je hierdoor punten verliest)
#69 - 19-01-2012, 18:31 uur

B-man

Baltimore - New England   27 - 24   TD 7

New York - San Francisco   31 - 24    TD 6
#70 - 19-01-2012, 19:53 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

nieuwe sb winnaar bij is nu New England (hoop stiekem op 49ers) Verliezend 49ers

Weet je zeker dat je dit wilt veranderen. Je had namelijk Patriots als verliezend finalist staan (=30 punten). Als je nu beide veranderd krijg je bij juiste uitslag 30 (Patriots) en 15 (49-ers). Mocht je ervoor kiezen om alleen de finalist te veranderen en de Patriots laten staan maak je kans op 30 (nieuwe winnaar) en 30 (Patriots).......en dan kan je nog na deze ronde de verliezend finalist aanpassen.....
#71 - 20-01-2012, 04:00 uur
« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 04:02 uur door martinm »

MiamiHeat

nieuwe sb winnaar bij is nu New England (hoop stiekem op 49ers) Verliezend 49ers

Weet je zeker dat je dit wilt veranderen. Je had namelijk Patriots als verliezend finalist staan (=30 punten). Als je nu beide veranderd krijg je bij juiste uitslag 30 (Patriots) en 15 (49-ers). Mocht je ervoor kiezen om alleen de finalist te veranderen en de Patriots laten staan maak je kans op 30 (nieuwe winnaar) en 30 (Patriots).......en dan kan je nog na deze ronde de verliezend finalist aanpassen.....


Oh ja...chips!! Dank voor deze tip! Had ik over het hoofd gezien! Laat de Patriots maar even staan en 49ers als finalist!
#72 - 20-01-2012, 13:19 uur

Pieter79

Baltimore - New England   31 - 17   TD7
New York - San Francisco   17 - 31   TD7

Ik laat alle voorspellingen zoals ze waren!  :)

Gr. Pieter
#73 - 21-01-2012, 23:37 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

Een 32 YD FG missen in de laatste 8 seconden bij een stand van 23-20...hoezo niet tegen de druk bestand zijn?!?  :'( :'(

Ravens eruit en Pats door. En in Baltimore kunnen ze op zoek naar en nieuwe kicker. Helaas gaat daar ook mijn goeie ranking het raam uit maar ja, moest natuurlijk voor mij teampje blijven kiezen  :) Ze hadden in ieder geval wel OT verdient naar mijn mening!

Hopelijk wint NY maar dat zie ik morgen wel!
#74 - 23-01-2012, 00:22 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

Wat een mooie wedstrijden !!!

Ravens @ Patriots 20-23 1ste TD minuut 20, en inderdaad wat B-man al zei, een field goal in de laatste seconde missen.......

Wedstrijd 2:

Giants @ 49-ers 20-17 (in overtime) 1ste TD minuut 8

SUPERBOWL: NY Giants tegen NE Patriots

Superbowl is 5 Feb !!!!
#75 - 23-01-2012, 05:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15