Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL GURU 2011/2012

Discussie gestart

martinm

Tussenstand:

Babarage  180
B-man         170
Martin         140
MiamiHeat   130
Hans B        120
Ebelix         120
Pieter 79     100

Snelste TD tot nu toe: minuut 2
Totaal aantal TD tot vandaag: 32
Grootste verschil: 35

Iedereen kan tot 5 feb nadenken over de volgende wedstrijd, let wel punten tijdens de Superbowl tellen dubbel !!!
40 voor de juiste winnaar, 20 voor 1ste TD minuut en 60 voor juiste score (30 halve uitslag)
Een aantal kunnen ook nog hun laatste wizjiging maken in Superbowl winnaar of verliezend finalist (voor 10 of 5 punten)
#76 - 23-01-2012, 05:07 uur
« Laatst bewerkt op: 23-01-2012, 05:10 uur door martinm »

babarage

Wat een mooie wedstrijden !!!

Ravens @ Patriots 20-23 1ste TD minuut 20, en inderdaad wat B-man al zei, een field goal in de laatste seconde missen.......

Wedstrijd 2:

Giants @ 49-ers 20-17 (in overtime) 1ste TD minuut 8

SUPERBOWL: NY Giants tegen NE Patriots

Superbowl is 5 Feb !!!!

De Patriots tegen de Ravens was een leuke wedstrijd, bleef maar gelijk op gaan! Dat de Ravens tot twee keer toe een kans op OT missen is wel erg opmerkelijk want behalve die FG die gemist wordt in de laatste secondes (pffff dat mag toch niet op dat niveau) hadden ze natuurlijk een paar minuten eerder ook de kans om de boel gelijk te trekken maar kozen er toen voor om voor een TD te gaan. Maar ja, Brady had ook bijzonder ongelukkige momenten (je staat voor met 3 minuten op de klok, dan ga je toch geen enorme passes proberen, lekker proberen je tijd uit te spelen ipv zo'n Hail Mary zwieper).  Helaas niks gezien van de andere wedstrijd, iets met een wekker die om 6 uur afloopt en zo.. jammer!  Maar ik heb vrijgenomen op de maandag na de superbowl dus ik ga weer een nachtje doorhalen :)).

En over de Superbowl gesproken

NY Giants - NE Patriots  21-24 td 14


#77 - 23-01-2012, 09:23 uur

Yessica

Mag ik jullie tussendoor even wat vragen heren?

Hoe kijken jullie deze wedstrijden als je niet in de USA woont? Is het op internet te volgen, zo ja waar?

Mijn dank (en die van mijn vriend) is groot!  :afro:
#78 - 23-01-2012, 14:30 uur



B-man

Mag ik jullie tussendoor even wat vragen heren?

Hoe kijken jullie deze wedstrijden als je niet in de USA woont? Is het op internet te volgen, zo ja waar?

Mijn dank (en die van mijn vriend) is groot!  :afro:

Ik heb inderdaad ESPN America via digitale TV-pakket.

Maar je kunt ook livestreams volgen op www.livesports.ru/en Vaak best degelijke kwaliteit alleen niet altijd in het Engels (alhoewel vaak wel hoor)
#79 - 23-01-2012, 14:38 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Pieter79

Heb beide wedstrijden live gekeken en het kon bijna niet spannender. Was erg dichtbij met de voorspelling van beide finalisten als het net iets anders was gelopen. Een field goal missen (van relatief dichtbij) en bij de Giants - 49's de bal laten ontglippen waardoor de Giants in overtijd met een field goal het konden afmaken. Jammer.

Ik zal nadenken wat te doen voor de finale, maar het ziet er dit jaar niet meer naar uit dat het iets wordt.

Gr. Pieter
#80 - 24-01-2012, 18:36 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica


Ik heb inderdaad ESPN America via digitale TV-pakket.

Maar je kunt ook livestreams volgen op www.livesports.ru/en Vaak best degelijke kwaliteit alleen niet altijd in het Engels (alhoewel vaak wel hoor)

Thanks! Wij wonen in Napels en sinds kort zijn de satellietschotels daar veranderd en nu kan mijn vriend de Amerikaanse zenders niet meer vinden. De huisbaas moet dat eigenlijk regelen, maar dat gaat hier allemaal op zijn elfendertigste  :-\  Hopelijk lukt het met deze link!  :afro:
#81 - 25-01-2012, 06:51 uur



B-man


Ik heb inderdaad ESPN America via digitale TV-pakket.

Maar je kunt ook livestreams volgen op www.livesports.ru/en Vaak best degelijke kwaliteit alleen niet altijd in het Engels (alhoewel vaak wel hoor)

Thanks! Wij wonen in Napels en sinds kort zijn de satellietschotels daar veranderd en nu kan mijn vriend de Amerikaanse zenders niet meer vinden. De huisbaas moet dat eigenlijk regelen, maar dat gaat hier allemaal op zijn elfendertigste  :-\  Hopelijk lukt het met deze link!  :afro:

Moet wel lukken. Ik kan je wel aanraden om het programmaatje Sopcast erbij te downloaden, is gewoon gratis hoor en werkt echt prima. Dan kan je nog meer links bekijken. Al zal het zonder vaak ook wel lukken rechtstreeks vanuit de browser. Wel Internet Explorer gebruiken. Succes!

Je kunt er trouwens ook Eredivisie en andere sporten mee kijken. ;)
#82 - 25-01-2012, 21:58 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Yessica

hmmm... wij hebben alleen een Mac. Dat werkt met safari. Of kun je daar ook IE op zetten?
Thanks again!  :)
#83 - 26-01-2012, 09:14 uur



Ebelix

Mijn voorspelling voor de Superbowl is dat de Giants winnen. De score zal spannend zijn en ik gok op 31 - 28. De eerste TD vind plaats in minuut 10.

Nog anderhalve week geduld tot de Superbowl.

 
#84 - 26-01-2012, 11:39 uur
« Laatst bewerkt op: 30-01-2012, 09:49 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Michel

Het spijt me voor mijn afwezigheid! Ik was op vakantie en had helaas geen internet tot mijn beschikking :(. Volgende keer ga ik het weer proberen!
#85 - 29-01-2012, 14:37 uur

martinm

Morgen is het zover, de Super Bowl !!!

Mijn score:

NY Giants - NE Patriots  26-23    1ste TD minuut 8
#86 - 04-02-2012, 15:26 uur

B-man

Mijn voorspelling:

NY Giants - NE Patriots  30-27    1ste TD minuut 7
#87 - 04-02-2012, 17:48 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Ik hou het op de Giants: 34 - 28 TD 4
#88 - 05-02-2012, 13:04 uur

martinm

Mijn voorspelling:

NY Giants - NE Patriots  30-27    1ste TD minuut 7

Je hebt als verliezend Finalist Giants staan (goed voor 15 punten), je mag nog je winnaar veranderen voor 10 punten. Moet ik hier de Patriots invullen ??
#89 - 05-02-2012, 15:28 uur

B-man

Mijn voorspelling:

NY Giants - NE Patriots  30-27    1ste TD minuut 7

Je hebt als verliezend Finalist Giants staan (goed voor 15 punten), je mag nog je winnaar veranderen voor 10 punten. Moet ik hier de Patriots invullen ??

Verliezend finalist mag ik niet meer veranderen toch? Dan is het denk ik beter om als winnaar ook Giants in te vullen. Mochten de Patriots winnen dan heb ik toch niets meer aan die punten om GURU te worden en als de Giants winnen wellicht des te meer...???
#90 - 05-02-2012, 15:36 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15