Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL GURU 2011/2012

Discussie gestart

martinm

Mijn voorspelling:

NY Giants - NE Patriots  30-27    1ste TD minuut 7

Je hebt als verliezend Finalist Giants staan (goed voor 15 punten), je mag nog je winnaar veranderen voor 10 punten. Moet ik hier de Patriots invullen ??

Verliezend finalist mag ik niet meer veranderen toch? Dan is het denk ik beter om als winnaar ook Giants in te vullen. Mochten de Patriots winnen dan heb ik toch niets meer aan die punten om GURU te worden en als de Giants winnen wellicht des te meer...???

Als ik voor jou de winnaar in NY Giants verander dan moet ik de verliezend finalist schrappen, staat wel niet in de spelregels (is weer een leermoment voor volgend jaar). Anders heb je winnaar en verliezer dezelfde teams......
Als de Giants winnen krijg je dan nog 10 punten (mocht je de winnaar in Patriots veranderen dan krijg je bij winst Patriots 25 punten, 10 winnaar/15 verliezer), dus het is aan jou of je gokt volledig op de Giants of op 2 kansen.....
#91 - 05-02-2012, 16:47 uur

Pieter79

Nieuwe winnaar wordt NE Patriots, verliezend finalist NY Giants (had tot nu toe nog niets gewijzigd).

NY Giants - NE Patriots  28 - 31  TD7

Iedereen een spannende wedstrijd toegewenst!

Gr. Pieter
#92 - 05-02-2012, 16:54 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

Dank Martin voor de herinnering.
New England blijft mijn winnaar.
Finalist helaas geen San Francisco zoals voorspeld, maar New York.
Uitslag: 27 - 17
TD : 6
#93 - 05-02-2012, 20:31 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Mijn voorspelling:

NY Giants - NE Patriots  30-27    1ste TD minuut 7

Je hebt als verliezend Finalist Giants staan (goed voor 15 punten), je mag nog je winnaar veranderen voor 10 punten. Moet ik hier de Patriots invullen ??

Verliezend finalist mag ik niet meer veranderen toch? Dan is het denk ik beter om als winnaar ook Giants in te vullen. Mochten de Patriots winnen dan heb ik toch niets meer aan die punten om GURU te worden en als de Giants winnen wellicht des te meer...???

Als ik voor jou de winnaar in NY Giants verander dan moet ik de verliezend finalist schrappen, staat wel niet in de spelregels (is weer een leermoment voor volgend jaar). Anders heb je winnaar en verliezer dezelfde teams......
Als de Giants winnen krijg je dan nog 10 punten (mocht je de winnaar in Patriots veranderen dan krijg je bij winst Patriots 25 punten, 10 winnaar/15 verliezer), dus het is aan jou of je gokt volledig op de Giants of op 2 kansen.....

Nee ik ga niet lopen "hedgen". volledig voor de Giants dus  ;)
#94 - 05-02-2012, 22:41 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

NY GIANTS winnen de Superbowl, 21-17 1ste TD minuut 12

Snelste TD minuut 2
Totaal aantal TD: 36
Hoogste score verschil: 35 (Patriots - Denver 45-10)
#95 - 06-02-2012, 04:31 uur

martinm

NFL GURU 2012: EBELIX !!!

Eindstand:

Ebelix         274
Babarage     262
B-man         258
Martin         254
MiamiHeat   254
Hans B        162
Pieter 79     142


Bij deze GEFELICITEERD !!!
#96 - 06-02-2012, 04:34 uur

B-man

NFL GURU 2012: EBELIX !!!

Eindstand:

Ebelix         274
Babarage     262
B-man         258
Martin         254
MiamiHeat   254
Hans B        162
Pieter 79     142


Bij deze GEFELICITEERD !!!

gefeliciteerd!!

ben blij dat Giants gewonnen hebben
#97 - 06-02-2012, 04:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

en uiteraard bedankt Martin  ;)
#98 - 06-02-2012, 04:41 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Yessica

Gefeliciteerd Ebelix!  :D

Hier was mijn mannetje helemaal blij dat de winst niet naar een New England team ging  :)
#99 - 06-02-2012, 09:17 uur



Ebelix

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Martin, dank je wel voor het organiseren. Het was weer super geregeld.

Ik ben heel verbaasd dat ik win. Klopt het wel? Ik heb pas later de Giants als winnaar gekozen nadat ze de Packers uit de play offs hebben gegooid. Het was dus niet mijn eerste keuze.

Ik heb wel geluk gehad met de td in minuut 2.
#100 - 06-02-2012, 09:54 uur
« Laatst bewerkt op: 06-02-2012, 15:38 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

B-man

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Martim dank je wel voor het organiseren. Het was weer super geregeld.

Ik ben heel verbaasd dat ik win. Klopt het wel? Ik heb pas later de Giants als winnaar gekozen nadat ze de Packers uit de play offs hebben gegooid. Het was dus niet mijn eerste keuze.

Ik heb wel geluk gehad met de td in minuut 2.

Het zal vast wel kloppen  ;D Je kunt nu eenmaal veel punten halen met de bonusvragen en dat zal bij jou wel het geval zijn. Ik stond 2e voorafgaand aan de finale met maar een paar puntjes achter Babarage dus ik hoopte er nog wel voorbij te gaan aangezien die voor de Patriots had gekozen en ik voor de Giants, Ik stond ook nog 50 punten voor op jou en hadden we allebei Giants, maar waarschijnlijk pak jij meer punten met je eerste voorspellingen zoals snelste TD en grootste verschil...Ik mis teveel bonusvragen denk ik, volgend jaar toch wat beter mijn best op doen denk ik, zijn veel punten mee te pakken  :D

Geniet in ieder geval van de titel komend jaar!  :afro:
#101 - 06-02-2012, 11:16 uur
« Laatst bewerkt op: 06-02-2012, 11:22 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Martim dank je wel voor het organiseren. Het was weer super geregeld.

Ik ben heel verbaasd dat ik win. Klopt het wel? Ik heb pas later de Giants als winnaar gekozen nadat ze de Packers uit de play offs hebben gegooid. Het was dus niet mijn eerste keuze.

Ik heb wel geluk gehad met de td in minuut 2.

Wat B-man al aangaf.

Je hebt veel punten gehaald met de bonusvragen en je had de Patriots al vanaf het begin als verliezend finalist (=30) en NY Giants veranderd, na 1ste wissel mogelijkheid, als winaar (=30)
Ik zal vanmiddag even kijken of ik de komplete scorelijst kan posten, even geduld.

Nogmaals Gefeliciteerd !!
#102 - 06-02-2012, 13:51 uur

B-man

De GURU-strijd was in ieder geval net zo spannend en close als de Super Bowl  ;D
#103 - 06-02-2012, 14:01 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Pieter79

Gefeliciteerd Ebelix, welverdiend! 8)

Gr. Pieter
#104 - 06-02-2012, 19:07 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

MiamiHeat

Ik zeg gefeliciteerd en tot volgend jaar!
#105 - 06-02-2012, 21:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15