Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL GURU 2015/2016

Discussie gestart

B-man

Dit weekend wild card...zijn er liefhebbers voor een GURU titel dit jaar?
Ik wil hem wel organiseren maar dan moeten we wel minimaal 5 a 6 deelnemers hebben lijkt me. Begint dan uiteraard vanaf playoffs.
#1 - 10-01-2016, 00:32 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Ik ben altijd wel in voor een spelletje.
Hopelijk komen er nog meer.
Laat maar weten wat er gebeuren moet.
#2 - 10-01-2016, 09:18 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

 :afro:

Ik wacht even af hoeveel aanmeldingen er komen. Zijn het de genoeg dan lost ik snel de regels. Zullen weinig verschillen van die van vorig jaar
#3 - 10-01-2016, 09:56 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Terpies

Leuk! Ik ben van de partij :)
#4 - 10-01-2016, 17:11 uur

B-man

Leuk! Ik ben van de partij :)

Dat is 3! Nog 2 erbij (minimaal)
#5 - 10-01-2016, 17:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Pieter79

Ik ook!
#6 - 10-01-2016, 17:40 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

Ik ook!

Gaat goed zo  :D

Iemand de Steelers vs Bengals gezien? Blij dat de Bengals uiteindelijk verloren hebben. Wat een idioten
#7 - 10-01-2016, 17:45 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Wie o wie doet er nog mee???!!!
#8 - 11-01-2016, 22:44 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Zolang het niet op de zender zijn die ik normaal heb, zie ik er niks van en volg ik het ook niet.
ZIGGO heeft nu af en toe NBA en college basketball.
Ik had gehoopt dat ze de NFL playoffs ook zouden uitzenden, maar tot dusver niks.
#9 - 12-01-2016, 08:12 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Zolang het niet op de zender zijn die ik normaal heb, zie ik er niks van en volg ik het ook niet.
ZIGGO heeft nu af en toe NBA en college basketball.
Ik had gehoopt dat ze de NFL playoffs ook zouden uitzenden, maar tot dusver niks.

Jammer maar begrijpelijk. Al is het natuurlijk altijd een beetje gokken en voor de lol he  ;) :D Zo hebben er wel vaker mensen een Guru titel gewonnen...
#10 - 12-01-2016, 22:55 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Yes ME !!!!
#11 - 13-01-2016, 16:47 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Ik doe weer mee maar zal er dit jaar helaas niet veel tijd in steken. Ben volop in "the final stages of" het bouwen van ons droomhuis en dat gaat nu even voor ;) Ben elke dag zo'n 9 uur op m'n werk en dan zeker 6 uur op de bouwplaats dus heb erg weinig tijd voor andere dingen. Hopelijk is alles klaar in april van dit jaar.

Gr. Pieter
#12 - 14-01-2016, 05:37 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

Ik doe weer mee maar zal er dit jaar helaas niet veel tijd in steken. Ben volop in "the final stages of" het bouwen van ons droomhuis en dat gaat nu even voor ;) Ben elke dag zo'n 9 uur op m'n werk en dan zeker 6 uur op de bouwplaats dus heb erg weinig tijd voor andere dingen. Hopelijk is alles klaar in april van dit jaar.

Gr. Pieter

Top! Ik zal proberen vanavond de regels en eerste wedstrijden te posten
#13 - 14-01-2016, 09:31 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Hieronder de spelregels! Je voorspellingen voor de bonusvragen en voor aanvang van de eerste wedstrijd (zat 22:30) van dit weekend binnen te zijn!!! Onder de spelregels zie je de wedstrijden van komend weekend. Vul daar dus de score in en wanneer de eerste TD valt.

SPELREGELS

Puntentelling:

* Voorspellen juiste winnaar per wedstrijd: 20 punten
* Voorspellen juiste einduitslag per wedstrijd: 30 punten
* Voorspellen juiste score per team: 10 punten. Vb. Je zegt PIT-NE 13-6 maar het wordt 13-27. Dan krijg je voor de “13” die je voor PIT had voorspelt toch nog 10 punten. Dit telt alleen als je de volledige einduitslag NIET goed had.
* Welke QUARTER valt de 1e Touchdown: 5 punten

Voor 1 wedstrijd kan je dus maximaal 55 punten halen. Bij een verlenging telt de einduitslag na verlenging, je kunt dus geen gelijkspel opgeven.

*Bij de Super Bowl wedstrijd zal alleen het puntenaantal voor de juiste winnaar en einduitslag iets verhoogd worden: 30 punten voor het voorspellen van de juiste eindwinnaar, 40 punten voor de juiste einduitslag, 20 punten voor het correct voorspellen van 1 juiste score (halve einduitslag) en "gewoon" 5 voor eerste QTR TD-voorpelling. Er zijn tijdens de SB dus in totaal 95 punten te behalen.

BONUSVRAGEN:

Ik heb de bonusvragen betreffende finalist en SB-winnaar wederom expres niet enorm veel punten (in vergelijking met de andere wedstrijden) toegekend dit jaar. Zo kan je toch een mooi aantal punten halen om je te onderscheiden op het einde maar is het geen kansloze zaak voor deelnemers als “hun” favoriet er te snel uit ligt. Zo blijft het wat spannender tot het einde en kan je je eventueel herstellen met een aantal goede voorspellingen per ronde gaandeweg de playoffs.

*Geef uiterlijk 1 minuut voor aanvang van de eerste Divisional wedstrijd de SB-winnaar en de verliezend finalist aan. Heb je aan het eind de SB-Winnaar goed voorspeld dan krijg je 50 punten. Voor het goed voorspellen van de verliezend finalist krijg je 30 punten. Je mag je SB-Winnaar EN verliezend finalist 1X veranderen en alleen na de Divisional Round. Na de aanpassing vermindert uiteraard het aantal punten dat je nog maar kunt krijgen, namelijk 25 voor de SB-winnaar en 15 voor de verliezend finalist.

*Geef aan hoeveel TD's er in totaal in alle wedstrijden gescoord gaan worden. 25 Punten indien je het totaal aantal correct hebt, voor elke TD minder gaat er 1 punt af (vb. voorspelling Aantal TD t/m SB finale: 36, Totaal aantal daadwerkelijke TD na Superbowl is 32 dan krijg je voor jou voorspelling 25-4= 21 punten).

*Geef op wanneer jij denkt dat de SNELSTE TD gaat vallen (dus in welke minuut). Dit gaat dus op voor alle wedstrijden t/m de SB. Heb je dit goed krijg je 20 punten.

*Geef aan wat jij denkt dat de verste Field Goal gaat worden. Heb je hem helemaal correct dan krijg je 25 punten. Per yard verschil gaat er 1 punt van af. Voorbeeld. Je zegt 51 yards en de verste t/m de SB is 49 yards. Dan krijg je 25-2=23 punten

DIVISIONAL PLAYOFFS: SATURDAY, JAN. 16

AFC: Kansas City at New England   
NFC: Green Bay at Arizona   

DIVISIONAL PLAYOFFS: SUNDAY, JAN. 17

NFC: Seattle at Carolina   
AFC: Pittsburgh at Denver
#14 - 14-01-2016, 09:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Direct maar even doen, voordat ik het vergeet.
Patriots - Chiefs 28 - 24   TD Q1
Cardinals - Packers 35 - 21   TD Q1
Panters - Seahawks 35 - 17   TDQ1
Broncos - Steelers 24 - 21   TDQ1

TD totaal 31
TD snelste minuut 4
FG verste 47 Yards

Finale Cardinals - Panters

Voor de duidelijkheid aangepast zondag : Cardinals winnaar
#15 - 14-01-2016, 19:01 uur
« Laatst bewerkt op: 17-01-2016, 14:29 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15