Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dit gaat wel erg ver!

Discussie gestart

Mrjn

Er is nix mis mee als je goed voor jezelf wilt zorgen, als je een bedrijfje opzet.
MAAR, als jij een liefdadigheidsinstelling/goed doel/dat soort zaken runt, dan horen (in mijn ogen) die goede doelen voorop te staan en niet jouw eigen zak. Dan had je maar een ander soort zaak moeten gaan beginnen.
#16 - 19-12-2005, 19:25 uur

Jez

Laat die mensen lekker genieten van wat er aan de strijkstok is blijven hangen. Dit zou iedereen doen (jullie ook), als je die gelegenheid zou hebben.

 :D ;)

Ik in dit geval niet. Mensen geven geld aan zo'n stichting in de veronderstelling dat ze daarmee slachtoffers helpen, zoals bijv. bij de 555-aktie na de Tsunami. Niet om de nieuwe Bentley van de directeur te financieren. Dat er onkosten worden gemaakt, begrijp ik. Dat die vergoedt moeten worden begrijp ik ook. Maar dat degene die de stichting leidt er vet beter van moet worden dat begrijp ik niet. Sorry hoor, maar dan had hij/zij maar een andere baan moeten nemen, gewoon in het bedrijsleven ofzo. Ik vind dit geen baan waar je rijk mee mag worden. Je hebt het beheer over geld dat door de bevolking is geschonken om anderen te helpen. Daar ga je niet lekker zelf van shoppen!
#17 - 19-12-2005, 21:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Oeps, ik had jouw reactie nog niet gelezen, Mrjn. Maar we zijn het blijkbaar eens  :icon_wink:
#18 - 19-12-2005, 21:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

Ik had inderdaad nog even overwogen om toe te voegen wat jij zei, Jez, maar besloot dat niet te doen. Gelukkig deed jij het al  :icon_wink:
#19 - 19-12-2005, 22:24 uur

Chiefram

Okay, okay... jullie hebben wel gelijk...  ::)
#20 - 19-12-2005, 22:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15