Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

pincode kwijt creditcard

Discussie gestart

linn

Hallo, ik ga binnenkort weer naar de states en neem natuurlijk m'n creditcard mee. Ben nu alleen de pincode kwijt! Heb ik deze nog nodig?? Ben twee jaar geleden nog geweest en kan me niet herinneren dat ik bij het betalen van iets (motel, eten etc) m'n pincode moest invoeren. Mijn card werd alleen door het apparaat gehaald en dat was het. Ik weet het nu niet meer. gr linn
#1 - 09-06-2008, 18:40 uur

bgroeneveld

Ik zou even aan de bank vragen wat je oude pincode was of een nieuwe aanvragen. Kan makkelijk zijn, vooral als je geld uit de muur wilt halen. Sommige benzinestations en andere bedrijven beginnen er ook om te vragen
#2 - 09-06-2008, 20:06 uur

jaborg

Je kunt je pincode weer opvragen bij de bank, maar het duurt even voordat je hem hebt.

Vorig jaar is begonnen met creditcards om te wisselen voor creditcards met een chip. Sommige bedrijven vragen (ook al in Nederland om je pincode)

Zekerheid voor alles.
#3 - 09-06-2008, 21:00 uur

Pieter79

Kun je 'm niet resetten als je inlogt bij onlinebankieren? Ik dacht dat dat ging maar ben er niet zeker van. Wat ik wel zeker weet is dat je online je pincode kan wijzigen...

Om in te gaan op je vraag; ik ben in Mei 3 weken in de States geweest en heb bij normale creditcard betalingen geen één keer een pin hoeven in te typen. Op het vliegveld echter (weet niet meer welk, maar volgens mij was het bij overstap in Parijs) heb ik dit wel een keer moeten intoetsen.

Gr. Pieter
#4 - 09-06-2008, 22:05 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15