Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Questions about High School system

Discussie gestart

Sophie

Hallo! Ik ben Sophie en ik studeer Engels aan de lerarenopleiding in Nijmegen. Ik volg daar ook het vak American Studies. Hiervoor moet ik binnenkort een presentatie houden. Ik doe deze over het High School systeem in Amerika maar ik kan NERGENS ??? handige informatie vinden. Misschien 'lopen' hier experts rond en zijn zo vriendelijk om mij in het kort(of lang :)) uit leggen hoe dat hele educational system nou werkt. Ik zal het zeeer op prijs stellen als ik wat reacties kan lezen binnenkort. Tips over handige en duidelijke sites zijn ook welkom !!
Alvast bedankt ;D

Groetjes Sophie :D
#1 - 14-03-2003, 17:16 uur

daphne37

Hi
Ik heb een jaar in amerika gestudeerd op een highschool
heb je vragen dan kun je me emailen

groetjes daphne
#2 - 06-02-2004, 18:52 uur

nikike

hoi ik ben niki en ik moet een spreekopdracht over de high schools in amerika doen en vind nergens goede info
kun je me helpen?nuttige sites zijn ook goed en waar ik kan gaan zien om een jaar in de high school van amerika te zitte!!

thx
nikike
#3 - 08-09-2004, 14:22 uur

daphne37

hoi hoi ik ben daphne en ik heb zelf een jaartje op een highschool in amerika gestudeerd

uitleg hoe t systeem werkt

Je gaat vanaf je 14e naar de high school tot je achttien jaar bent

14e / 15 = freshman
15e /16 = Sophomores
16e/17 = juniors
17e/18 = seniors

als je een senior bent doe je mee aan Graduation.

Aan prom doen de juniors and seniors mee....

Wat wil je nog meer weten vraag maar raak