Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rodeo

Discussie gestart

Gian

Nieuw!
Hey,

Ik lees hiero veel berichten over American Football, Baseball en Basketball, but yall
zelfs de Rodeo is nog steeds zeer populair in de states.

   
 
PRO RODEO TOUR » SANDHILLS KICKS OFF 2006 ...Monday, December 19, 2005


COLORADO SPRINGS, Colo. — The Professional Rodeo Cowboys Association (PRCA) announced the dates and locations for its 2006 Wrangler ProRodeo Winter Tour at its annual press conference at the Thomas & Mack Center prior to Round 7 of the Wrangler National Finals Rodeo. The 2006 Wrangler ProRodeo Winter Tour will once again feature 12 stops and will run from mid-January through mid-May, culminating with the two-day Pace Picante ProRodeo Chute-out in May.

The majority of the 12 events will be televised, and a detailed television schedule will be released in the near future. The Tour will feature 11 familiar stops and one new location to begin the Tour. The new event, Sandhills Stock Show & Rodeo in Odessa, Texas, on Jan. 14 kicks off the 12-stop series, which closes with the 12th stop at the Guymon (Okla.) Pioneer Days on May 7. A complete schedule of events is listed below.

"We are pleased to announce a strong and diverse 2006 Wrangler ProRodeo Winter Tour," PRCA Commissioner Troy Ellerman said. "These 12 rodeos are all premier PRCA events, and together they make up a deep and elite package of exciting and compelling rodeo action featuring the best athletes in all of ProRodeo. The Winter Tour will be a great way to start off another action-packed year of PRCA rodeos."

The Wrangler ProRodeo Winter Tour, along with the Wrangler ProRodeo Summer Tour and the three Tour finales, will be licensed and marketed by Pro Rodeo Tour, LLC. Pro Rodeo Tour, LLC will handle all costs and responsibilities for production and television coverage for the Tour events, removing any risk from the PRCA regarding the Tour events.

"We are proud to be partners with the PRCA for the Wrangler ProRodeo Tour, featuring the world's best cowboys and best rodeos," said Steve Rempelos, executive vice president of Pro Rodeo Tour, LLC.
2006 Wrangler ProRodeo Winter Tour
Event  Location  Date
Sandhills Stock Show & Rodeos Odessa, Texas Jan. 14
National Western Stock Show & Rodeo Denver, Colo. Jan. 22
Black Hills Stock Show & Rodeo Rapid City, S.D. Feb. 5
San Antonio Stock Show & Rodeo San Antonio, Texas Feb. 19
San Angelo Stock Show & Rodeo San Angelo, Texas Feb. 25
La Fiesta de los Vaqueros Tucson, Ariz. Feb. 26
Rodeo Austin Austin, Texas March 25
Laughlin River Stampede Laughlin, Nev. April 2
Clark County Fair & Rodeo Logandale, Nev. April 9
Red Bluff Roundup Red Bluff, Calif. April 23
Clovis Rodeo Clovis, Calif. April 30
Guymon Pioneer Days Guymon, Okla. May 7


#1 - 27-12-2005, 11:45 uur
« Laatst bewerkt op: 18-05-2006, 10:52 uur door Gian »

Wop

Ik ben ooit een sbij een "toeristen rodeo" geweest by Ruby's inn Bryce. Was wel leuk om eens te zien.
#2 - 27-12-2005, 11:47 uur

Chiefram

Ik zit het komende jaar gegarandeerd in Cheyenne, WY om de Cheyenne Frontier Days mee te maken!

More info: http://www.cfdrodeo.com/
#3 - 27-12-2005, 16:49 uur

Loek

Hey Chief, voor die tijd heb je in onze omgeving nog twee kansen voor goeie rodeo's.  In januari de National Western Stock Show & Rodeo in Denver, en in Juli de Greeley Independence Stampede, als het ware bij jouw om de hoek.  Die laatste ben in de afgelopen jaren bijna elk jaar geweest, en vind ik persoonlijk de leukste rodeo in het westen.



#4 - 27-12-2005, 19:25 uur

MiamiHeat

WOW................ik kan het echt niet lezen die gele letters  :o.............op de rode lay out zal dit prima te lezen zijn maar niet op de blauw/grijze...........
#5 - 27-12-2005, 19:38 uur

Chiefram

Hey Chief, voor die tijd heb je in onze omgeving nog twee kansen voor goeie rodeo's.  In januari de National Western Stock Show & Rodeo in Denver, en in Juli de Greeley Independence Stampede, als het ware bij jouw om de hoek.  Die laatste ben in de afgelopen jaren bijna elk jaar geweest, en vind ik persoonlijk de leukste rodeo in het westen.

Greely is inderdaad om de hoek. Ik zal eens naar meer info gaan zoeken. Thanks!  ;)
#6 - 27-12-2005, 19:58 uur

Wop

WOW................ik kan het echt niet lezen die gele letters  :o.............op de rode lay out zal dit prima te lezen zijn maar niet op de blauw/grijze...........

Zie forum aangelegenheden
#7 - 27-12-2005, 22:40 uur

Kinneret

Ik ben ooit een sbij een "toeristen rodeo" geweest by Ruby's inn Bryce. Was wel leuk om eens te zien.

Wat toevallig! Daar ben ik 2,5 jaar geleden ook geweest!! Vond het zelf ook wel een leuke show.. met paarden, stieren, een of andere lolbroek op een klein brommertje.  2006-10 Leuk om \oiets mee gemaakt te hebben, het past echt bij (west) amerika.
#8 - 27-12-2005, 23:22 uur

Gian

Ik ben bij een rodeo in Barstow geweest ... was echt super om te zien.
Als 't allemaal lukt zou ik graag willen gaan trainen voor Barrelracing, dat lijkt me echt super  ^-^



Barrel racing has no judges, which means a rider's time is the only determining factor. This is the only women's event at the Puyallup Pro Rodeo.

The rider circles three barrels in a cloverleaf pattern as quickly as she can. A rider may touch, or even tip a barrel, but if one is knocked over, a five-second penalty is added to her total time. This penalty often knocks the best competitors out of the competition, since hundredths of a second often mark the difference between first and second place.

When the rider enters the arena, an electronic eye starts the clock. The clock is stopped the instant the horse completes the pattern.
#9 - 28-12-2005, 11:44 uur

ikkedus

Ik heb al een hotel besproken in Silver City, New Mexico begin juni als daar de Wild Wild West Pro Rodeo plaatsvindt.  :)
Geweldig om mee te maken zo'n rodeo. Ben al eens in Poway,CA en Davie,FL geweest. Een hele happening.  ;D
Die 'tourist-trap' rodeo bij Bryce Canyon is een lachertje, zonde van het geld.

#10 - 09-01-2006, 00:17 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15