Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Sport in New York begin december

Discussie gestart

thieske

Ik ben eind november/begin december in New York en ben eens benieuwd wat voor indoor sporten daar te bekijken zijn. Is er nog een sport(club) waar je gewoon vrije kaartverkoop hebt en waar je in de rij kunt gaan staan voor een kaartje. Wat moet/kan ik verwachten? Ik heb interesse om een basketball of ijshockey wedstrijd bij te wonen.

Ik hoef niet per definitie het beste van het beste te zien. Proeven aan de sportcultuur en de beleving eromheen is eigenlijk voldoende!
#1 - 17-09-2008, 10:07 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

B-man

Als je ijshockey wil zien dan moet je eigenlijk proberen een wedstrijd van de NY Rangers mee te pikken. Basketball uiteraard de Knicks. Beide sporten kan je "gewoon" gaan bekijken in de periode dat jij er bent aangezien het seizoen dan bezig is. Mocht je er op 7 december zijn dan kan je een wedstrijd van de NY Giants (denk Super Bowl) bezoeken, ze spelen verder vaak uit rond die tijd.

Voor het iets "mindere" werk, maar de sfeer is er vaak net zo goed en het niveau hoog, zou je kunnen denken aan een NCAA-wedstrijd. Dit zijn de college competities met o.a. football en basketball.

Kaartjes kun je beter bestellen via internet op de betreffende sites van de teams waar je heen wilt of op ticketmaster.com. Gewoon in de rij staan zou ook kunnen maar de garantie op een (degelijke) plek heb je dan niet. Maar over het algemeen heb je bij "normale" wedstrijden toch wel pech als ze uitverkocht zijn.
#2 - 17-09-2008, 11:25 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

frans410

hey,

De eerste keer dat ik in NY was ben ik gewoon naar MSG gegaan en ik kon kaarten kopen voor een rangergame diezelfde avond. Ik zat wel redelijk bovenin, maar kon het zeer goed volgen. De tip van NCAA is een hele goede, de sfeer bij die wedstrijden is super (vaak beter vind ik, maar das persoonlijk natuurlijk) en de kaartjes zijn goedkoper....

Veel plzeir in NY!!! 
#3 - 26-09-2008, 10:29 uur
When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15