Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stemproblemen in de staat Virginia

Discussie gestart

Wop

In verschillende Amerikaanse staten zijn er problemen bij de stembureaus, vooral in Virginia. Daar zijn ongeveer vierhonderd klachten binnengekomen, maar ook in Pennsylvania, Ohio en New Jersey ging het een en ander mis.

De klachten variëren van haperende stemmachines tot enorme wachtrijen en stembureaus die te laat opengingen.

Ook enkele Europese waarnemers hebben kritiek geuit. Zij voelen zich belemmerd in hun werk. Een team van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking (OVSE) klaagde over beperkingen. De waarnemers stelden dat zij in Fort Lauderdale maar één stemlokaal mochten bezoeken.
#1 - 04-11-2008, 17:45 uur

persianBrit

aiaia.. Laten we hopen dat de republikeinen dit keer niet met bedrog de verkiezingen kunnen winnen..
Obama-Biden 2008!
#2 - 04-11-2008, 20:07 uur

PetraVS

Ik heb vanochtend helemaal zonder problemen in Virginia gestemd. 
#3 - 05-11-2008, 00:25 uur

J-P

zoals het er nu uitziet gaat het goed....mja bij elke scheet heb je nu al nieuws.....maar een scheet is nog geen natte scheet...laat staan een drol in een broek!
#4 - 05-11-2008, 03:48 uur

bgroeneveld

Hier in Minnesota ook geen problemen, vertelde de Secretary of State (van de staat, echt een soort secretaris, die onder meer de verkiezingen regelt.) Ik had geen wachttijd toen ik rond 10:30 ging stemmen, de rijen waren aan het begin van de dag.
#5 - 05-11-2008, 10:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15