Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

giants (new york)

Discussie gestart

babarage

Keith Prowse, meer betalen?  Hoezo?  Ik bestel mn kaartjes altijd via ticketmaster.com en dat kost niets extra, althans je betaalt wel boekingskosten en afhaalkosten, al met al is dat iets van 6 dollar extra voor de kaartjes maar tenzij je in de rij wil staan bij het stadion (als je dan nog kaarten kan krijgen wat zeker bij football nog wel eens moeilijk kan zijn) vind ik dit best een goede optie. 
#16 - 30-07-2008, 10:38 uur

Robtk

Keith Prowse, meer betalen?  Hoezo?  Ik bestel mn kaartjes altijd via ticketmaster.com en dat kost niets extra, althans je betaalt wel boekingskosten en afhaalkosten, al met al is dat iets van 6 dollar extra voor de kaartjes maar tenzij je in de rij wil staan bij het stadion (als je dan nog kaarten kan krijgen wat zeker bij football nog wel eens moeilijk kan zijn) vind ik dit best een goede optie. 
Ja, maar dat gaat alleen op als er gewoon kaarten beschikbaar zijn. Voor NFL wedstrijden is dat meestal erg lastig. Alleen losse kaarten zijn makkelijke te krijgen, maar als je met 2 of meer personen bent wil je toch wel bij elkaar zitten. En DAN wordt het een ander verhaal. Overigens, Keith Prowse rekent normale prijzen voro zover ik weet.
Overigens, volgens mij heeft ticketmaster ook een dienst waar fans kaarten kunnen aanbieden. Geloof ik.
#17 - 01-08-2008, 00:33 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15