Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Telefoon kaart vanuit de Us naar Nederland

Discussie gestart

zipponeeke

Mijn vraag is weet er iemand waneer je een telefoonkaart koop in bijv het tankstation.
En hier mee naar Nederland belt.
Wat voor nummers je moet ingeven voor naar Nederland te kunnen bellen.
Ik weet dat je een tijd geleden een aantal nummers moest invoeren maar ik weet de nummers niet meer .

Is er iemand die mij kan helpen.
#1 - 31-07-2008, 08:57 uur

hdeweert

Hallo Rene

Telefoon kaarten en telefoneren vanuit Amerika is al vaker aan de orde geweest. Probeer de zoekfunctie eens.
Om vanuit het buitenland naar Nederland te bellen toets eerst 031 of +31 dan het kengetal en daarna het abonnee nummer.
Sucses
Harm
#2 - 31-07-2008, 10:33 uur

bertvlug

Telefoneren vanuit Amerika met een telefoonkaart is echt heel simpel.

Op de kaart staat een telefoonnummer wat je moet bellen (de maatschappij waarvan je de kaart gekocht hebt), vervolgens moet je de pincode van de kaart ingeven (staat onder het gedeelte wat je weg moet krassen), vervolgens moet je de nummers ingaan toetsen van wie je wilt gaan bellen, voor Nederland begin je met 031 gevolgd door het kengetal, maar zonder de -0- en vervolgens het abonneenummer, dan hoor je ook altijd hoeveel belminuten je met die kaart nog over hebt, kortom "een kind kan de was doen" ^-^.

Ik koop mijn telefoonkaarten meestal in de grote supermarkten, Wallmart, Publix, Kroger etc.
#3 - 31-07-2008, 11:34 uur

zipponeeke

Bedankt voor de snele reacties
Rene
#4 - 31-07-2008, 11:58 uur

Hans B

1. Je belt het algemene nummer van de organisatie waar je de kaart hebt gekocht.
2. Je krast de code open (achterzijde kaart) en toest deze in.
3. Je belt je telefoonnummer.

Een hoop nummers intoetsen dus, maar het werkt goed.

Hans
#5 - 31-07-2008, 12:01 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15