Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Televisie

Discussie gestart

Jez

Bah, ik heb nog de tv aanstaan, en aangezien het hier na 11 uur 's avonds is, wordt je elk haf uur ofzo weer belaagd door de sexreclames. Nou, dat is iets wat ik in Amerika absoluut niet heb gemist! Reuze irritant  >:( >:( >:(
#1 - 02-10-2005, 00:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Bah, ik heb nog de tv aanstaan, en aangezien het hier na 11 uur 's avonds is, wordt je elk haf uur ofzo weer belaagd door de sexreclames. Nou, dat is iets wat ik in Amerika absoluut niet heb gemist! Reuze irritant  >:( >:( >:(

Dat is precies wat ik zo heerlijk vind in Amerika!!! Ik begrijp wat je bedoelt.  ;)
#2 - 02-10-2005, 00:54 uur

Kinneret

En wat dacht je van die super-irritante belspelletjes en Telsell reclames, ik erger me daar echt dood aan!
#3 - 02-10-2005, 11:58 uur

Jez

Oh, die zijn ook heel erg! En zappen helpt ook niet echt; van de 10 Nederlandse zenders die wij hier hebben, waren er op 6 die irri-reclames. Nu heb ik weleens gehoord dat zo'n tv ook uit kan.............  ;D
#4 - 02-10-2005, 12:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

usaxtreme

god bless digital tv  ;D toch nog wat meer kanalen uit het buitenland..maar ja bellspelletjes zijn inderdaad heel irritant.
Zo sta je op zap je langs een belspelletje...ga je 's avonds laat naar bed zap je ook weer langs een belspelletje  >:(
#5 - 02-10-2005, 16:27 uur

Chiefram

Dit is allemaal het gevolg van verveling. Men weet van gekkigheid gewoon niet meer wat ze op TV moeten brengen en komen ze met dit soort kinderachtige domme spelletjes aanzetten.

Alleen schijnen er genoeg idioten rond te lopen die er in geloven en genoeg geld in het laadje brengen (door te bellen), zodat het gewoon door blijft gaan.

We willen het schijnbaar zelf...
#6 - 02-10-2005, 17:33 uur

usaxtreme

het is gewoon oplichterij...

ik moet bekennen dat ik t ook 1 keer geprobeerd heb
#7 - 02-10-2005, 18:06 uur

Loek

God bless TiVo    ;)
#8 - 02-10-2005, 18:11 uur
« Laatst bewerkt op: 02-10-2005, 18:29 uur door Loek »

Chiefram

het is gewoon oplichterij...

ik moet bekennen dat ik t ook 1 keer geprobeerd heb

HAHAHA... Gaaf! Dit is echt heel eerlijk van je, daar heb ik ontzettend grote bewondering voor dat je dit toe geeft!!!

Nu alleen maar niet hopen dat nou juist dat ene telefoontje van jou de doorslag heeft gegeven om verder te gaan met dit soort spelletjes, hahahaha...

 ;)
#9 - 02-10-2005, 21:04 uur

MiamiHeat

Er zit nog steeds een knop op de tv die ervoor kan zorgen dat je van kanaal kunt wisselen ;)

Ik wor ook gek van die spelletjes maar zap er snel overheen.

Ben blij dat het nw tv seizoen weer begonnen is in America............heb de nieuwste afleveringen van de CSI's en LOST alweer gezien.

#10 - 02-10-2005, 21:39 uur

usaxtreme

het is gewoon oplichterij...

ik moet bekennen dat ik t ook 1 keer geprobeerd heb

HAHAHA... Gaaf! Dit is echt heel eerlijk van je, daar heb ik ontzettend grote bewondering voor dat je dit toe geeft!!!

Nu alleen maar niet hopen dat nou juist dat ene telefoontje van jou de doorslag heeft gegeven om verder te gaan met dit soort spelletjes, hahahaha...

 ;)

hahaha laten we dat maar inderdaad niet hopen  :o :D
#11 - 02-10-2005, 21:46 uur

Kinneret

Er zit nog steeds een knop op de tv die ervoor kan zorgen dat je van kanaal kunt wisselen ;)

Ik wor ook gek van die spelletjes maar zap er snel overheen.

Ben blij dat het nw tv seizoen weer begonnen is in America............heb de nieuwste afleveringen van de CSI's en LOST alweer gezien.



Als je dat doet ben je in 10 seconden al ergens bij de Chinese zender of welk het ook moge zijn, op elke Nederlandse zender weer die stomme reclames spelletjes etc.
#12 - 02-10-2005, 22:36 uur

Emigreren USA

Irritante seks reclames en belspellen? Ik weet niet of jullie naar dezelfde Amerikaanse stations kijken, maar op degene die ik kijk is er zo'n beetje elke 5 minuten reclame. Dat is in Nederland zo erg nog niet! In een 20 minuten show als Seinfeld is VIER KEER RECLAME!! Dat is gemiddeld elke 5 minuten!

Ik moet zeggen dat het wel went op zich, maar dat ik er nou zo blij mee ben.... Doe mij dan toch maar het Nederlandse net, wat aantal reclames betreft. Als er dan van die belspelletjes zijn zap ik wel naar een interessantere zender.
#13 - 10-10-2005, 04:30 uur
http://geocities.com/immigreren
Ervaringen van een Green Card houder...

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15