Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Texas wil doodstraf voor kinderverkrachters

Discussie gestart

Mississippi

De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan.

bron: nu.nl

Door dat laatste lijkt de wet een averechtse werking te krijgen ....





#1 - 19-05-2007, 11:25 uur

Bassen

Ja als je het zo bekijkt lijkt het erop dat het meer problemen zal veroorzaken
#2 - 19-05-2007, 11:47 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

Mr-Leo

Slecht idee, liever levenslang opsluiten op water en brood. Als iemand een misdaad heeft gepleegd waarom de doodstraf staat is de kans groter dat hij tot het uiterste gaat. Hij heeft immers niks meer te verliezen.
#3 - 19-05-2007, 11:58 uur

hollandranch

Wat is het nut om dit bercht naar 2 reacties op slot te zetten?  zie een paar berichten naar onderen
#4 - 17-06-2007, 17:46 uur

Willem goes Miami

Heb ik iets gemist?
#5 - 18-06-2007, 06:02 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Gian

Heb ik iets gemist?

Volgens mij heb ik ook iets gemist
#6 - 18-06-2007, 09:23 uur

Royal

volgens mij heb ik iets gemist
#7 - 18-06-2007, 12:31 uur


B-man

blijkbaar is er een topic verdwenen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit topic niet heb gelezen maar ik kan me voorstellen dat er, aangezien het uiteraard gevoelige onderwerp, misschien wat TE heftige meningen/discussies zijn gepost. Maar nogmaals ik heb het niet gelezen dus de moderators zullen ongetwijfeld de juiste argumenten voor dit besluit kunnen neerleggen.
#9 - 18-06-2007, 14:25 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

hollandranch

Ik zie het als 7e onderwerp in Breaking News of is mijn compuut (mac) van de wap?


#10 - 18-06-2007, 14:36 uur
« Laatst bewerkt op: 18-06-2007, 14:41 uur door hollandranch »


Bakvet

Degene die het bericht start kan het zelf op slot zetten. Het hoeft niet altijd een moderator te zijn geweest.
#12 - 18-06-2007, 23:07 uur

B-man

Degene die het bericht start kan het zelf op slot zetten. Het hoeft niet altijd een moderator te zijn geweest.

Je hebt helemaal gelijk, kan van alles zijn dus
#13 - 19-06-2007, 10:37 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Mr-Leo


Willem goes Miami

In ieder geval gaat de draad hier door.

Wat zou een ouder doen wanneer (een van) hun kind(eren) gepakt wordt???
Ik denk dat ikzelf dan met justitie in aanvaring kom, toch. ny-angry
#15 - 19-06-2007, 12:57 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15