Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat voor wedstrijden moet ik zeker weten gaan bezoeken?

Discussie gestart

Meresankh

Voor mijn studie vertrek ik in September drie maanden naar Maryland. Het leek me ook leuk om een paar van die typisch Amerikaanse wedstrijden te gaan bezoeken...
Waarschijnlijk van een high school...

Wat voor sporten en wedstrijden MOET ik gezien hebben? Waarvan moet ik de sfeer geproefd hebben? Zelf denk ik gelijk aan die films met football games en basketball...

Anyone?  >:D
#1 - 23-06-2008, 00:25 uur

Going to Maryland - September till November!

B-man

In Maryland moet je, als je iets van college sports wilt meemaken, zeker naar een wedstrijd van de Terrapins gaan. Dit is de naam van de teams van de University of Maryland. Toen ik in Maryland zat werden de basketballers kampioen, een groot feest! Maar ze hebben ook een football team, baseball, dus kijk maar wat je zelf het leukst lijkt. Uiteraard is het ook de moeite om een wedstrijd in Baltimore mee te pikken van de Orioles (baseball) of Ravens (football).
#2 - 23-06-2008, 11:11 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Anouk

Persoonlijk vind ik een baseball wedstrijd leuker :afro:
#3 - 28-06-2008, 15:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15