Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wedstrijd NBA zomer?

Discussie gestart

Poeliepoel

Hoi

In de zomer ligt NBA plat neem ik aan. Zijn er in LA of SF nog wedstrijden bij te wonen in kader basketball, vriendschappelijk of zoiets (periode eind juli / begin aug.). iemand tips ....???

Bedankt en groet
Joke
#1 - 31-01-2006, 11:24 uur

Hans B

Hallo Joke,
voor zover ik weet ligt alles op basketballgebied stil. Honkbal is de enige sport in de zomer die er op niveau gespeeld wordt en ook zeker de moeite waard om naartoe te gaan. Kaarten zijn ±$10-15. In LA en SF heb je wel keus. Kijk op MLB.com voor wedstrijden en schema's.
Hans B.
#2 - 31-01-2006, 12:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Hallo Joke,
voor zover ik weet ligt alles op basketballgebied stil. Honkbal is de enige sport in de zomer die er op niveau gespeeld wordt en ook zeker de moeite waard om naartoe te gaan. Kaarten zijn ±$10-15. In LA en SF heb je wel keus. Kijk op MLB.com voor wedstrijden en schema's.
Hans B.

Mee eens! Zeker de moeite om een baseball game bij te wonen.

B-man
#3 - 31-01-2006, 12:08 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Eind April is het NBA seizoen klaar en zijn de Play Offs bezig...........het Baseball seizoen is dan al lekker bezig dus bezoek gewoon een baseball game.

Cheerzzzzzzzz
#4 - 31-01-2006, 15:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15