Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Naar Canada! Nooit weer!

Discussie gestart

Skydriver

Hope : ben je al naar Hell's Gate geweest.
jazeker, en alhoewel het daar wel mooi is, is die airtram veel te duur met 20 CAD!
Je gaat toch lekker wandelen naar beneden en weer om hoog.  :-\
Kon dat ook?? ???
#16 - 13-07-2014, 05:59 uur
The USA....What else?

Hans B

Jazeker, gewoon vanaf de parkeerplaats het pad volgen. Ongeveer 20 minuutjes naar beneden wandelen. Bij de brug over Hells Gate is een restaurant en souvenir shop.
#17 - 13-07-2014, 09:47 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Jazeker, gewoon vanaf de parkeerplaats het pad volgen. Ongeveer 20 minuutjes naar beneden wandelen. Bij de brug over Hells Gate is een restaurant en souvenir shop.

En hoe lang weer omhoog?
#18 - 13-07-2014, 13:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

Ook te voet, of als je het te steil / te vermoeiend is met de air tram.
 ;)
#19 - 13-07-2014, 15:47 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Ook te voet, of als je het te steil / te vermoeiend is met de air tram.
 ;)

Ik bedoelde eigenlijk hoe lang je erover doet om weer omhoog te wandelen..... Is het erg steil? Ik hoor bijv. van de Waipeo Valley op Hawaii dat het een half uur naar beneden is en 1,5 weer omhoog...
#20 - 14-07-2014, 06:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Skydriver

Ja, en wat me hier in Canada ook echt opvalt is het gebrek aan fatsoen van de Canadezen,  vooral in vergelijking met Amerikanen! We hebben al ettelijke keren meegemaakt dat een groet niet beantwoord werd, en zelfs werd  een paar keer op een vriendelijk "goodmorning" geen sjoege gegeven... >:( Hoe anders is het in de USA..Nee, de stand Canada-usa staat momenteel zeer ruim in het voordeel van de USA.
#21 - 14-07-2014, 07:18 uur
The USA....What else?

Hans B

Hell's Canyon is 20 minuutjes naar beneden en  omhoog. 't is wel steil, maar zeer goed te doen.
Natuurlijk zul je terug bij de auto voelen dat het een pittig stukje was, maar meer ook niet.
Totaal anders dan een Panorama Trail in Yosemite, toen had ik wel drie dagen last van de beenspieren.
#22 - 14-07-2014, 16:31 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Skydriver

Wat me ook opvalt in Canada zijn de prijzen van de hotelkamers! Vaak, nee, doorgaans zelfs 2X zo duur als in de VS, maar zonder de kwaliteit! Nee, volgend jaar absoluut weer naar de VS!
#23 - 20-07-2014, 07:31 uur
The USA....What else?

Skydriver

En inmiddels zijn we op het punt aangekomen dat we, mede gedreven door de bespottelijke hoge prijzen van de motelkamers (hokken eerder) morgen de neus van de auto richting U.S. border zetten, en Canada ontvluchten! Voor de terugvlucht moeten we uiteindelijk weer naar Vancouver, maar we kunnen toch nog 3 weken in de VS doorbrengen! Nooit weer Canada! >:(
#24 - 24-07-2014, 07:34 uur
The USA....What else?

Wop

En inmiddels zijn we op het punt aangekomen dat we, mede gedreven door de bespottelijke hoge prijzen van de motelkamers (hokken eerder) morgen de neus van de auto richting U.S. border zetten, en Canada ontvluchten! Voor de terugvlucht moeten we uiteindelijk weer naar Vancouver, maar we kunnen toch nog 3 weken in de VS doorbrengen! Nooit weer Canada! >:(


Je bent toch wel vrijwillig gegaan toch?  ;D
#25 - 24-07-2014, 11:37 uur

Skydriver

En inmiddels zijn we op het punt aangekomen dat we, mede gedreven door de bespottelijke hoge prijzen van de motelkamers (hokken eerder) morgen de neus van de auto richting U.S. border zetten, en Canada ontvluchten! Voor de terugvlucht moeten we uiteindelijk weer naar Vancouver, maar we kunnen toch nog 3 weken in de VS doorbrengen! Nooit weer Canada! >:(


Je bent toch wel vrijwillig gegaan toch?  ;D
Absoluut,  we zitten nu heel fijn, en betaalbaar in kalispell, mo! :afro:
#26 - 25-07-2014, 06:28 uur
The USA....What else?

Pieter79

Absoluut,  we zitten nu heel fijn, en betaalbaar in kalispell, mo! :afro:

Kalispell, MT (MO staat voor Missouri...  ;) )
#27 - 25-07-2014, 15:44 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Skydriver

Uiteraard! Iets te enthousiast denk ik, haha
#28 - 25-07-2014, 16:56 uur
The USA....What else?

petravv

In 2012 hebben wij de combi Canada-VS gedaanen waren laaiend enthousiast.
Vooral de  natuur in Jasper en Banf en bij Mount Robson en de stad Vancouver had ik nooit willen missen.
Wat betreft de vriendelijkheid hebben wij eigenlijk ook weinig verschil gemerkt met de VS.
Het enige waar ik me wel helemaal bij aansluit qua "commentaar" is het prijsverschil, zowel overnachtingen als bijv. uit eten gaan is vele malen duurder dan in de VS, maar verder vonden wij Canada geweldig.
#29 - 17-08-2014, 19:35 uur
http://amerika--2009.blogspot.com/   let niet op de typefouten haha  Het Zuid Westen

http://vanvliet-amerika2010.blogspot.com/

De Zuidelijke staten

Amerika/Canada 2012 http://amerikavanvliet2012.blogspot.nl/

eb(Ed)

@skydriver

Verleden jaar 4 weken BC gedaan en geland in Vancouver ( leek wel little china )
Eenmaal op vancouver island gevonden wat we zochten. Het is dat we de DV-2014 gewonnen hebben anders hadden we daar heengegaan.

cheers Ed
#30 - 02-09-2014, 11:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15