Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Denver - Denver + Hawaii

Discussie gestart

Tet14

Steson, probeer Park City als overnachtings plaats. Mooie omgeving. Daarna via 6 en 191 naar Moab.
#16 - 18-07-2011, 11:33 uur

Steson

@Tim

Wow  :D  Geweldige tips voor Oahu !!!! Ik vraag me nu wel af of ik wel 5 nachten voor Oahu en 5 nachten voor Big Island reserveer, of dat ik een nacht verschuif naar 6-4 !!!
Wij zijn op Fiji en Samoa geweest, dus het Polynesian Center gaan we zeker bezoeken ! Weer even de sfeer opsnuiven  8)

@Tet
Park City ziet er op Google Maps heel groen uit met heuvels, dus lijkt me inderdaad een mooie plek om te overnachten. Ga meteen eens kijken naar hotels
Thanx

 :afro:
#17 - 18-07-2011, 22:53 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Tet14

Heuvels -lol-   De Olympische Winterspelen zijn hier gehouden....
#18 - 18-07-2011, 23:17 uur

Steson

 ;D

Ja, dan heb je wel 'heuvels' !!!!

We gaan trouwens in augustus-september 2012 de reis maken en ik ontdekte dat dus op maandag 3 september 2012 LABOR DAY is.
Ik zag al bij deze feestdag dit jaar dat veel hotels minimum verblijf hebben van 2 of 3 nachten.
Ik heb hier al ervaring mee dit jaar op de Keys met Memorial Day  :(
Nu kan ik het zo plannen dat we dan in Denver zijn, maar is het verstandig om Denver ook binnen de rijden met Labor Day ??
Geen idee hoe druk het kan worden of afsluitingen ofzo ??

En ik kom dan, gezien de reisroute, in een weekend in Yellowstone (do-vr Yellowstone en za in Grand Teton).
Zou dit ook erg nadelig kunnen zijn voor hotelplaats (en vooral prijs) ??

Ik ben dus nog helemaal vrij om met dagen te schuiven in de route. Desnoods zitten we al op Hawaii met Labor Day.

Dit is trouwens de eerste opzet:

aankomst dag 1: Denver
dag 2: Lusk
dag 3 en 4: Custer NP
dag 5: Sheridan
dag 6: Cody
dag 7: Yellowstone - Gardiner
dag 8 en 9: Yellowstone - Old Faithful
dag 10: Grand Teton - Jackson Hole
dag 11: Park City
dag 12 en 13: Moab
dag 14: Monument Valley
dag 15: Ouray
dag 16: Breckenridge
dag 17 en 18: Rocky Mnt - Estes Park
dag 19: Denver
5 nachten Oahu
5 nachten Big Island
1 nacht Los Angeles

#19 - 19-07-2011, 21:42 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Marianne

In een weekend zal alles eerder volzitten, voor de prijs bij Xanterra maakt het niet uit. Misschien dat de plaatsen rond Yellowstone hun prijzen in het weekend wel omhoogschroeven.
Als het druk is, is natuurlijk wel de goedkopere accommdatie het eerst weg. Gewoon op tijd boeken, annuleren kan altijd nog.

Marianne
#20 - 19-07-2011, 23:38 uur

Jez

Oh leuk, als je dan in Denver bent, heb je als het goed is het festival "Taste of Colorado" . Wij waren daar in 2007 . Wij hadden geen problemen iets te vinden of ergens te komen. Had ook geen hotels ofzo geboekt.
#21 - 19-07-2011, 23:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

tim1984

Alhoewel ik niet op de Big Island ben geweest, Zou ik aan de hand van mijn ervaringen 6 nachten op O'ahu doen. Er is daar zoveel te zien en beleven. Houdt er wel rekening mee dat alles daar ongeveer 5 - 10% duurder is.

Succes  :afro:

#22 - 20-07-2011, 09:56 uur

Yessica

Ik weet niet welke volgorde in Hawaii je hebt, maar ik zou eerst naar Big Island gaan en daarna pas naar Oahu. Het openluchtluchthaventje op Big Island is echt niet meer dan een paar houten bankjes (in de open lucht dus) en is vreselijk saai. Bovendien kun je op de dag van vertrek dan bijvoorbeeld in Honolulu nog shoppen of zo, ik vond het echt veel makkelijker mijn dag van vertrek daar door te brengen dan op Big Island.
#23 - 20-07-2011, 11:29 uur



Tet14

Op Labor Day zelf zal het geen probleem zijn om accomodatie te vinden. Wellicht dat je in de file staat tussen Estes Park en Denver die dag maar ik spreek niet uit ervaring.
En waarom rijd je niet meteen naar Black Hills SD ipv een overnachting in Lusk? Je bent toch vroeg wakker.
Tet
#24 - 20-07-2011, 11:41 uur

Old Faithful

Dat laatste is goed te doen, kan ik uit eigen ervaring zeggen. Zelfs een bezoekje aan Scotts Bluff zou nog mogelijk moeten zijn. En de extra dag in South Dakota krijg je ook gemakkelijk vol. Er is voldoende te zien.
#25 - 20-07-2011, 12:21 uur
Groet,

Old Faithful

Steson

Als Denver - Custer goed te doen is in 1 dag, dan heeft dat wel onze voorkeur !! Extra dag in de Back Hills is alleen maar geweldig !!
We zijn inderdaad altijd vroeg wakker, maar niet alleen de eerste dag, maar tijdens de hele vakantie.
Tegen 21:30 uur in bed en rond 06:00 uur weer uit de veren, heerlijk !!!

Vorig jaar hebben we LA - Laughlin ook in 1 dag gedaan met uitgebreid Joshua Tree onderweg. En voordat je ook LA uit bent !!

En gezien de tips, gaan we er zeker voor om eerst Big Island aan te doen en afsluitend Oahu.

 :afro:
#26 - 20-07-2011, 17:49 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15