Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kerstavond Honolulu

Discussie gestart

Leonie op vakantie

Wij komen op kerstavond om 19 uur aan in Honolulu. We verblijven daar in een appartement.
Weet iemand of het mogelijk is om wat levensmiddelen mee te nemen vanuit LA ?
Of kunnen we nog boodschappen doen op kerstavond ?

Ben benieuwd, want we willen toch wel iets eten op kerstochtend.


Gr. Leonie

#1 - 22-11-2016, 18:24 uur

Big_mo

Helaas heb ik geen antwoord voor de eilanden maar over het algemeen is alles vroeg dicht op main land USA op kerstavond (18.00 uur sluit) en op kerst kan je soms een supermarkt vinden die open is.

Ligt er aan wat voor producten je mee wilt nemen vanuit LA je vliegt theoretisch gezien gewoon binnen Amerika of te wel, je kan non-perishable food zonder problemen mee nemen in je koffer!
#2 - 22-11-2016, 20:48 uur

Jez

Als ik jou was ging ik die eerste ochtend lekker uit ontbijten. Je wilt toch zeker niet aan een boterhammetje met kaas op kerst ochtend ;) Dennys is in elk geval open
#3 - 24-11-2016, 00:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica

Het ligt eraan waar je verblijft. In Waikiki is de Food Pantry nog laat open. Ook op kerstavond en tijdens Kerst. Hetzelfde geldt voor de vele ABC stores. Daar is het levensmiddelen aanbod minder groot maar groot genoeg voor een ontbijtje. Waikiki bestaat voor 80% uit toeristen en die moeten toch allemaal verzorgd worden.

Ze zijn in Hawaii nogal nerveus voor alles wat vanaf het vasteland naar Hawaii kan worden gebracht, en zowel heen als terug wordt er goed gescreend. Ik zou niet met levensmiddelen gaan zeulen.
#4 - 05-12-2016, 13:58 uur



leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15