Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

3 jaar vriendin, nu besloten om het naar het volgende level te nemen

Discussie gestart

Thijs

3 jaar geleden heb ik als exchange student in de Pennsylvania mijn vriendin ontmoet.

Ik wil daar graag gaan werken en samen wonen met haar omdat ik nu al 2 jaar heen en weer vlieg om haar te kunnen zien en dit voor mij financieel en emotioneel zwaar valt.
Ik wil dus met haar trouwen, alleen ben ik van mening dat het zoeken naar de juiste opties/weg een extreem dolhof is.

De vragen zijn:
hoe pak ik dit het beste aan? ik zie meerdere posts op deze website die vragen hebben over specefieke onderdelen van visa/green cards. maar ik heb het echt over hoe ik kan regelen dat ik kan trouwen en daar kan blijven wonen.
Als ik trouw met haar is dat dan zowieso genoeg om daar snel te kunnen wonen en werken? 
kan ik daar gaan wonen en teren op het kleine beetje geld dat ik heb opgespaard en ondertussen een baan vinden?

Bedankt alvast:)

Groet

Thijs
#1 - 21-05-2009, 18:47 uur

bgroeneveld

K1, verloofdenvisum, aanvragen. Is al veel over geschreven hier. Zoekt en gij zult vinden. Succes.
#2 - 22-05-2009, 14:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15