Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Aantal deelnemers DV2007

Discussie gestart

Ton-L

Heeft iemand enig idee hoeveel nederlanders
zich ong inschrijven per jaar :o
#1 - 06-10-2005, 07:27 uur
Onze Reisverhalen en foto's zijn te zien en te lezen op onze Website:


http://www.loke.nl/

Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram

Chiefram

Dat zou ik ook wel eens willen weten, maar die cijfers worden niet gepubliceerd volgens mij. Alleen het aantal winnaars uit Nederland wordt bekend gemaakt.
#2 - 06-10-2005, 16:18 uur

Jez

Het heeft dus geen zin om kansberekeningen te maken. Hebben we vorig jaar ook geprobeerd, kwamen we niet uit en niemand van dit forum had gewonnen  :'(
#3 - 06-10-2005, 16:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

RedBaron

jah laten we hopen dat dit jaar het hele forum mag gaan  :)
#4 - 06-10-2005, 17:30 uur

Ton-L

Nu heb ik  toevallig familie wonen daar, en zijn tuinman zijn vrouw ken een
mannetje die vogelzaadhandelaar is en zijn zoon werkt
voor Immigration and Naturalization Service (Bureau of Citizenship and Immigration Services)  ???

Misschien moet ik het hem ook eens vragen ;D ;D
#5 - 06-10-2005, 17:48 uur
Onze Reisverhalen en foto's zijn te zien en te lezen op onze Website:


http://www.loke.nl/

Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram

RedBaron

Nu heb ik  toevallig familie wonen daar, en zijn tuinman zijn vrouw ken een
mannetje die vogelzaadhandelaar is en zijn zoon werkt
voor Immigration and Naturalization Service (Bureau of Citizenship and Immigration Services)  ???

Misschien moet ik het hem ook eens vragen ;D ;D


O als je toch aant vragen bent kan je dan ook even meteen vragen of die onze namen alvast uitloot, bedoel als we toch bezig zijn  :P
#6 - 06-10-2005, 18:00 uur

Pieter79

Helaas, de computer loot willekeurig iedereen uit :)
Wat me een beter idee lijkt, is om iedereen in Nederland op te roepen om NIET meer in te schrijven zodat wij hier op het forum meer kans maken!
#7 - 06-10-2005, 19:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Loek

Zou het niet mooi zijn als dan uitloten van de greencards net zo werkt als het loten voor Wave vergunningen?  Dus als je dit jaar niet wint, krijg je volgend jaar twee kansen, en het jaar daarop drie kansen?  Op die manier winnen de aanhouders misschien dat altijd uiteindelijk.


#8 - 07-10-2005, 18:32 uur

Dusza

Zou het niet mooi zijn als dan uitloten van de greencards net zo werkt als het loten voor Wave vergunningen?  Dus als je dit jaar niet wint, krijg je volgend jaar twee kansen, en het jaar daarop drie kansen?  Op die manier winnen de aanhouders misschien dat altijd uiteindelijk.


Loek for president!!!!
 ;D 8) ;D
#9 - 07-10-2005, 20:33 uur

Jez

Zal ik me dan toch nog een x inschrijven..........?
#10 - 07-10-2005, 23:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Zou het niet mooi zijn als dan uitloten van de greencards net zo werkt als het loten voor Wave vergunningen?  Dus als je dit jaar niet wint, krijg je volgend jaar twee kansen, en het jaar daarop drie kansen?  Op die manier winnen de aanhouders misschien dat altijd uiteindelijk.


Loek for president!!!!

 ;D 8) ;D
Lijkt me helemaal goed, gelijk invoeren maar dan Loek  :P
#11 - 08-10-2005, 12:48 uur



Dusza

Zal ik me dan toch nog een x inschrijven..........?

Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk!

Kan je ginder bij Barnes & Nobles gaan solliciteren!

#12 - 08-10-2005, 13:07 uur

Jez



Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk!

Kan je ginder bij Barnes & Nobles gaan solliciteren!



Hahaha, da's inderdaad geen slecht plan! Tenzij de Amerikaanse boekhandel net zo slecht betaald als de Nederlandse............
#13 - 08-10-2005, 13:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Barnes & Nobles is voor mij een topzaak! Ben er in elke grote stad wel even binnengelopen (er bleef me elke keer wel iets aan de handen plakken) ;D
#14 - 08-10-2005, 14:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15