Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse vader, makkelijkere immigratie?

Discussie gestart

dewit2511

Hallo, weet er iemand of ik via mijn Amerikaanse vader met nog steeds een Amerikaanse pas enige voordelen kan halen bij immigratie?
Ik heb zeer weinig tot geen contact met mijn biologische vader maar op mijn geboorte akte staat het wel duidelijk vermeld.

Ik wil namelijk in Amerika gaan wonen en ja uiteraard probeer je dan de makkelijkste weg ;)

Of zou het mogelijk zijn om een Amerikaanse pas aan te vragen en via deze weg te kunnen immigreren.

Bedankt voor jullie tips alvast!!
#1 - 28-05-2009, 20:10 uur

bgroeneveld

Hangt er een beetje van af hoe oud (of jong) je bent.

Hoe jonger hoe makkelijker. Maar lijkt me niet onmogelijk.

Vraag de gegevens van je vader op (paspoortnummer, social securitynummer, geboorteplaats, geboorteakte, jouw geboorteakte) en ga naar of bel met het Amerikaanse consulaat in Amsterdam.

Succes.
#2 - 29-05-2009, 03:38 uur

dewit2511

Dat moet niet onmogelijk zijn bedankt voor je reactie, ben 26 trouwens..

Gr.
#3 - 01-06-2009, 16:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15