Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arrival report.

Discussie gestart

ejb

Gefeliciteerd, heerlijk, zo snel jullie eigen stekje! En zo te horen een heel mooi stekje ook!
#31 - 15-03-2005, 10:08 uur



newengland

Moet zeggen dat ik er nieuwschierig ben naar de foto's!

LAAT ZIEN DAT ZWEMBAD!!! :D ;D
#32 - 15-03-2005, 12:32 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Chiefram

Gefeleciteerd jongens!

Dat hebben jullie wel heel erg snel voor elkaar gekregen zeg! Je bent er net een week!!!  :D

Ik ben heeeeeel erg benieuwd naar de foto's. En trouwens... 18 graden man, ik wou dat het hier zo warm was! Wij zitten al meer dan 3 maanden op een gemiddelde temperatuur van onder het vriespunt!

Een zwembad zie je hier dan ook niet zoveel, hahaha...

En uhhh.... Ik heb het al eerder geschreven: In Amerika krijg je dingen voor elkaar die in Nederland gewoon ondenkbaar zijn of onbetaalbaar. Hier gaat het gewoon allemaal een stuk gemakkelijker.
#33 - 15-03-2005, 15:32 uur
« Laatst bewerkt op: 15-03-2005, 15:33 uur door Chiefram »

visuar

Gefeliciteerd! 18 graden met een verwarmd zwembad is toch prima? :P ;)
#34 - 15-03-2005, 16:06 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Gefeliciteerd! 18 graden met een verwarmd zwembad is toch prima? :P ;)

Wij moeten het hier met een ligbad doen...  :-\
#35 - 15-03-2005, 18:18 uur

Jez

Gefeliciteerd!!!
Wanneer kunnen jullie erin?
Mocht je behoefte hebben ons over de details in te lichten (huur of koop en wat kost dat nou).......................
 ;D
#36 - 16-03-2005, 00:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

stinger

gefeliciteerd man!!!

Kan me voorstellen dat je je onwijs gelukkig and happy voelt nu............... ;D ;D ;D

Genieten he!!!!!!!!!!

Stinger
#37 - 16-03-2005, 03:57 uur

heivalido


Hoe bevalt je baan?

Iedereen bedankt voor de reacties  ;D

Aangezien we ons SSN nog niet binnen hebben bevalt de baan die ik dus nog niet heb heel goed  :P ;D ;D
Maar ik kan zodra ik de SSN heb gelijk aan de slag als prepper en ik weet nu al dat het goed zal gaan bevallen.

En even voor de duidelijkheid, de temperatuur van de Pool is 18 graden, buiten is het eerder 25 graden hahahahah :P :P De Pool zal dus wel snel opwarmen.
#38 - 16-03-2005, 21:15 uur

Chiefram

Ik heb begrepen dat je al direkt na binnenkomst mag gaan werken, omdat je visa (I-155 geloof ik) in je paspoort je al het recht geeft om te mogen werken.

Wij hebben ook gewacht tot de SSN binnenkwam, want we durfden het risiko ook niet te nemen, maar achteraf scheen het wel te mogen.
#39 - 16-03-2005, 22:27 uur

xerxesc

Ik heb begrepen dat je al direkt na binnenkomst mag gaan werken, omdat je visa (I-155 geloof ik) in je paspoort je al het recht geeft om te mogen werken.

Wij hebben ook gewacht tot de SSN binnenkwam, want we durfden het risiko ook niet te nemen, maar achteraf scheen het wel te mogen.

Absolutely TRUE: je green card I-551 stempel is je work authorization and residence permit voor het hele land (inclusief territories!!!).
#40 - 17-03-2005, 01:04 uur

newengland

Hey heivalido,

Gaan jullie ook je DV verhaal op papier zetten net als chiefram??

Ik vond het zo'n mooi en spannend verhaal dat ik bijna al me nagels heb afgebeten onder het lezen haha ;D ;D :D
#41 - 17-03-2005, 13:37 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Chiefram

Hey heivalido,

Gaan jullie ook je DV verhaal op papier zetten net als chiefram??

Ik vond het zo'n mooi en spannend verhaal dat ik bijna al me nagels heb afgebeten onder het lezen haha ;D ;D :D

Dat spannende was zeker het stuk waarin ik mijn vrouw tot in alle hoeken van de auto helemaal ondersteboven schold! Hahahha...  :D
#42 - 17-03-2005, 14:48 uur

newengland

Ja precies. Ik had het niet meer ik dacht als dit toch fout gaat. Mede omdat wij er zelf ook erg mee bezig zijn.

Ik vond het echt een top verhaal. ik vond het jammer dat het afgelopen was. ben vanaf toen ook elke dag je log aan het lezen.

Wij kunnen echt niet meer wachten tot we een zelfde verhaal op papier zetten!
#43 - 17-03-2005, 17:42 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

ejb


Wij kunnen echt niet meer wachten tot we een zelfde verhaal op papier zetten!
Dat op 'papier' zetten daar houden we je dan aan hè  ;) ;D
#44 - 17-03-2005, 20:02 uur



Chiefram

Het verhaal gaat eigenlijk verder via de web-log, dus echt opgehouden is het niet. Maar toch denk ik dat ik alles nog eens een keer goed op papier ga zetten na een tijdje en dan alle valkuilen en obstakels ga beschrijven waar je als 'nieuwkomer' mee te maken krijgt als je hier 'zomaar' naar toe verhuisd.

Wij weten nog niet alles natuurlijk, dat komt vanzelf wel, maar elke dag leren we weer nieuwe dingen. En dat terwijl wij al zo vaak in de USA met vakantie geweest zijn en bij familie of vrienden hebben 'gelogeerd', is dit toch totaal anders.

Misschien wordt het wel een boek! LOL! Zelf zou ik wel een dergelijk boek aanschaffen, als het te koop is. Ik ben gek op dit soort waargebeurde avonturier verhalen vab mensen die alles achter zich verbranden en ergens anders een heel nieuw levengaan opbouwen.

#45 - 17-03-2005, 20:16 uur
« Laatst bewerkt op: 17-03-2005, 20:17 uur door Chiefram »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15