Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

belgisch rijbewijs in Idaho

Discussie gestart

kathleen.vw

ik vind zo wat overal stukjes ivm een belgisch rijbewijs veranderen als je in de States woont.
Nu ligt het misschien aan mij, maar ik zie door het bos de bomen niet meer.

Als ik eenmaal in Idaho woon moet ik dan binnen de 90 dagen een examen doen om een rijbewijs te kunnen verkrijgen dat geldig is in Idaho, of kan ik mij Belgisch rijbewijs gewoon inruilen?

Hoe zit het nu als ik op vakantie vertrek en met een huurauto ga rijden nadat ik het interview achter de rug is en al mijn papieren en groene kaart worden toegestuurd van het moment dat ik de grens overkom en dus vanaf dan permanent resident ben.
Mag ik dan nog rijden met mijn Belgisch rijbewijs? Dit is ook zo voor mijn snowmobile, ik heb een rijbewijs nodig om ermee te mogen rijden.

Kan dit problemen veroorzaken of niet? (hetzelfde vraag ik me nu plots af wat er gebeurd als ik dan in het ziekenhuis beland)




#1 - 11-12-2011, 16:28 uur

Pieter79

http://itd.idaho.gov/dmv/ Er is hier een sectie die zegt "New to Idaho?", waar alle info te vinden is!

Gr. Pieter
#2 - 12-12-2011, 00:00 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15