Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Belgische opleidingen???

Discussie gestart

Buba

Voor de Vlamingen op dit forum:

Welke Belgische opleidingen vallen onder de voorwaarden van de DV-2008?

You must have EITHER a high school education or its equivalent, defined as successful completion of a 12-year course of elementary and secondary education...

Als je succesvol lager + middelbaar onderwijs hebt voltooid, kan je dan een aanvraag indienen?  Voldoe je dan aan de voorgaande voorwaarde?
#1 - 08-10-2006, 23:20 uur
Save a tree, eat a beaver!!!


Dusza

Als je succesvol lager + middelbaar onderwijs hebt voltooid, kan je dan een aanvraag indienen?  Voldoe je dan aan de voorgaande voorwaarde?
Ja hoor, helemaal.
#2 - 08-10-2006, 23:59 uur

MissFluffy

En wat als je  lager onderwijs + beroepsonderwijs+ specialitatiejaar hebt gedaan ? Kom je dan ook in aanmerking ?  ;)
#3 - 09-10-2006, 08:53 uur

Buba

Thx Dusza.  Ik dacht het wel maar wou wel zeker zijn!!! 
#4 - 09-10-2006, 12:40 uur
Save a tree, eat a beaver!!!


Dusza

En wat als je  lager onderwijs + beroepsonderwijs+ specialitatiejaar hebt gedaan ? Kom je dan ook in aanmerking ?  ;)

Ja, dan mag je ook meedoen.
Je hebt in ieder geval 6 jaar lagere school + 6 (in jouw geval: 7) jaar secundair achter de rug, dus dat is 12 jaar.

(wat ik zelf niet weet: wat als je op 'leercontract' geweest bent, dus: deeltijds school, deeltijds werken. Maar aangezien ik niet in dat geval ben, heb ik ook niet de moeite genomen om dat uit te zoeken. Ik neem aan dat je zoiets best eens op de Amerikaanse ambassade in Brussel navraagt)
#5 - 09-10-2006, 13:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15