Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

help foto dringend!!!!!! (weeral)

Discussie gestart

benny

Hallo,

indien je van de photo validator de melding krijgt dat de foto valid is, mag je dan op je 2 oren slapen?  Is het

 dan 100% zeker dat de foto aan al de verwachtingen voldoet? 

Groetjes.
#16 - 29-10-2008, 19:38 uur
"Tramps like us"

Tekkel

Hallo,

indien je van de photo validator de melding krijgt dat de foto valid is, mag je dan op je 2 oren slapen?  Is het

 dan 100% zeker dat de foto aan al de verwachtingen voldoet? 

Groetjes.

Daar zou ik niet vanuit gaan.
Je moet verder wel aan de vereisten voldoen die op de pagina staan.
Ik neem niet aan dat de validator naar achtergrond kleuren etc. kan kijken.
Die zal wel alleen over grootte, afmetingen, kleurdiepte etc. gaan.
Compositie, scherpte etc., daar zal je zelf naar moeten kijken.

Bart
#17 - 29-10-2008, 19:45 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

benny

Oei,

nu ben ik dus nog niet gerust.
#18 - 29-10-2008, 21:09 uur
"Tramps like us"

benny

Ik ben er toch vrij zeker van dat de foto ok is.  Dus we kunnen nu net als zoveel anderen hopen en wachten op die eerste witte envelop.  Niet te veel hopen, oké maar hoop doet leven hé. ;) ;) ;)
#19 - 29-10-2008, 22:52 uur
"Tramps like us"

GOLFIST

@ Tekkel: Ik had U mail al gezien dank U.
Maar bij mij wilt het maar niet lukken, nu heb ik mijn koekies enz ook maar eens verwijdert van de PC.
Wist wel niet of dat enig nut zou hebben , maar ook geen geluk  >:(
Zelfs als ik formulier invul kom ik niet verder dan de eerste pagina want dan krijg ik ook weer dezelfde melding "kan de webpagina niet weergeven".
Nu verhuis ik morgen naar een ander provincie hier in Spanje en heb daar volgende week internet.
Hopelijk werkt het daar wel dan, maar vind het wel raar ik heb nergens problemen mee alleen de Lottery  :'(
#20 - 30-10-2008, 00:20 uur

GOLFIST

Eindelijk is het gelukt, we zijn dus verhuisd van Mazarron naar La Cala in Spanje en heb nu internet via Telefonica.

Dan zal het daar wel ergens aan gelegen hebben dat de vorige internet leverancier via sataliet werkte denk ik.

Maar eigenlijk maakt het niet, en iedereen die mij heeft geholpen bedankt he  :afro:
#21 - 16-11-2008, 23:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15