Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

datum interview bekend

Discussie gestart

Mississippi

Leuke Foto!

Daarna hebben we een tochtje gemaakt door 4 staten, te weten Colorado, Utah, Arizona en New Mexico.

Zijn deze 4 staten kandidaat om je te gaan vestigen?

Ze zouden voor mij favoriet zijn omdat daar zo lekker veel ruimte is.
Voor het vinden van werk zou ik naar SFO / Silicon Valley moeten maar daar is het weer zo duur.
Ik kan daar alleen maar een huis kopen dat net zo groot is als in NL.
#106 - 05-08-2009, 20:43 uur

Johan

Colorado is nog steeds de favoriete staat maar omdat ik nog steeds bezig met het opstarten danwel overnemen van een bedrijf is de vestigingsplek nog steeds onduidelijk!
#107 - 06-08-2009, 10:15 uur

Loek

Zijn deze 4 staten kandidaat om je te gaan vestigen?

Ze zouden voor mij favoriet zijn omdat daar zo lekker veel ruimte is.
Voor het vinden van werk zou ik naar SFO / Silicon Valley moeten maar daar is het weer zo duur.
Ik kan daar alleen maar een huis kopen dat net zo groot is als in NL.


Waarom denk je dat je nar SFO / Sillicon Valley zou moeten?  Werk je in IT?  Je kunt in heel de US vrij goeie banen vinden in de IT, daar hoef je niet voor in Sillicon Valley te wonen.  Ik werk ook in de IT en woon/werk in de omgeving van Denver.  Ik vind dat ik daar leuk en betaalbaar woon, zonder dat ik van een hongerloontje hoef rond te komen.  San Francisco is leuk, maar het valt voor mij in de categorie "nice to visit, but would't want to live there".  Vanwege de hoge cost of living en de waarschijnlijk lange commutes om het wonen betaalbaar te houden.  Als ik niet op de centen hoefde te letten zou ik het misschien overwegen, alhowel in dat geval Hawaii mijn voorkeur zou hebben
  :)

#108 - 10-08-2009, 19:37 uur

ned in MO

Er zijn zoveel gebieden waar het goed toeven is.
ik zit dan in missouri. Toevallig zo gekomen en het bevalt me hier best.
Lage kosten van levensonderhoud, weinig criminaliteit, dicht bij de grote(150k inwoners)stad, veel te doen etc.
Clorado trekt mij ook, evenals de carolina's en zelfs florida wel.
Veel hoger op de aardbol trekt mij niet. geen illinois, nebraska, michigan of dat soort gekkigheid. Veel te koud.
veel van het werk dat mijn vrouw doet (en ik ook) is niet afhankelijk van de omgeving. Wij verdienen in principe ong net zoveel hier als in Californie. echter de kosten van levensonderhoud zijn enorm veel lager.
Hier leef je dus makkelijker
#109 - 10-08-2009, 23:21 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Mississippi

Waarom denk je dat je naar SFO / Sillicon Valley zou moeten?  Werk je in IT?

Inderdaad, veel klanten (waar ik zou kunnen werken) zitten in de Bay Area. De rest zit in Korea, China en Japan en dat is goed bereikbaar vanaf SFO.

Je kunt in heel de US vrij goeie banen vinden in de IT, daar hoef je niet voor in Sillicon Valley te wonen.  Ik werk ook in de IT en woon/werk in de omgeving van Denver.

Mijn werk gaat over embedded security en dat kan niet op afstand (ik heb een lab nodig).

San Francisco is leuk, maar het valt voor mij in de categorie "nice to visit, but would't want to live there".  Vanwege de hoge cost of living en de waarschijnlijk lange commutes om het wonen betaalbaar te houden.  Als ik niet op de centen hoefde te letten zou ik het misschien overwegen, alhowel in dat geval Hawaii mijn voorkeur zou hebben
  :)

Helemaal mee eens  :) Dus moet ik zo nu en dan 11 uur vliegen  :(
#110 - 17-08-2009, 09:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15