Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De eerste brieven zijn zo te zien de deur uit...

Discussie gestart

Chiefram

Nou, ik zal het nog gemakkelijk maken, door een foto van de enveloppe van KCC te plaatsen.

Dit is de voorkant in zijn geheel:



En dit staat er links bovenin:



Spannend, als je nu een witte enveloppe op de deurmat ziet liggen, ondersteboven! Durven jullie hem dan nog om te draaien? Zo ja, en het mocht blijken dat het een reklame mailing is van een een of ander bedrijf, zouden jullie dan dat bedrijf niet om zeep willen helpen?

 ;D ;D ;D

Ik ken dat gevoel namelijk ook!
#31 - 03-06-2005, 16:53 uur

edkaas

Ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op met die envelop.  ;D
#32 - 03-06-2005, 20:50 uur
We love the U.S.A

Dusza

Gewoon van dit allemaal te lezen krijg ik al zenuwen. Wij gaan dit jaar voor de eerste keer deelnemen.
Hoop dat ik dan rustiger kan blijven, anders ben ik al overleden vooraleer de enveloppe in onze bus valt.   ;)
#33 - 04-06-2005, 10:24 uur

Salis

Haha, we zitten nu allemaal in spanning! Ik hoop echt dat een aantal mensen op dit forum de brief krijgen (waaronder ikzelf uiteraard ;)). Ik lees op sommige andere forums dat als mensen de brief krijgen, ze opeens niet meer zo zeker zijn of ze wel willen gaan; of blijken ze opeens niet aan de voorwaarden te voldoen. Zeer ergerlijk, GRRRR; doe dan niet mee he! Beseffen ze wel hoeveel geluk ze hebben?
Anyway, indien geen brief (en die kans is veel groter dan er wel een te krijgen, snik), dan maar weer op vakantie naar de US en met goede moed meedoen aan de volgende DV...
#34 - 04-06-2005, 13:07 uur
I love New England, it's wicked awesome.

Chiefram

Ik zeg het nogmaals: de aanhouder wint!

Stel dat alle AKTIEVE forumleden hier ook zo'n beetje de enige zijn die willen emigreren naar de USA en met de DV Lottery meedoen... dan zou iedereen op dit forum wel een brief van KCC krijgen...

Die kans is echt niet zo klein hoor...  ;)
#35 - 04-06-2005, 16:05 uur
« Laatst bewerkt op: 04-06-2005, 16:07 uur door Chiefram »

edkaas

Als ik hem krijg hoef ik echt niet meer te denken of we wel of niet gaan. De vraag is dan alleen nog maar wanneer??? Het zijn spannende tijden, ik houd me voorlopig erg rustig en kijk af en toe of iemand hier al wat gemeld heeft over een brief. Succes allemaal.
#36 - 04-06-2005, 16:12 uur
« Laatst bewerkt op: 04-06-2005, 23:29 uur door edkaas »
We love the U.S.A

Dusza

Ik zeg het nogmaals: de aanhouder wint!

Stel dat alle AKTIEVE forumleden hier ook zo'n beetje de enige zijn die willen emigreren naar de USA en met de DV Lottery meedoen... dan zou iedereen op dit forum wel een brief van KCC krijgen...

Die kans is echt niet zo klein hoor...  ;)

Wij zeker, want ik denk dat we de enige Belgen zijn op dit forum die mee zouden doen.   ;D
#37 - 04-06-2005, 16:19 uur

Viking

Iemand enig idee wanneer de laatst mogelijke datum voor het ontvangen van een brief is? Tot de 15e juli worden ze in ieder geval verstuurd, heeft iemand nog positieve verhalen gehoord van brieven die zelfs later zijn verstuurd?

't is wel erg spannend in ieder geval op deze manier.. nog niemand heeft tot nu toe wat gehoord en we zitten al in Juni.. In iets meer dan een maand zullen de meesten van ons al enige duidelijkheid hebben dus...

Gek idee. En er totaal geen controle op hebben.. Vind het hele idee van een lotterij eigenlijk maar vervelend..
#38 - 05-06-2005, 01:22 uur

Pieter79

Bedankt voor het plaatsten van de foto's Martin! De laatste 6 weken nog........ wat duurt dat wachten toch lang :)
#39 - 06-06-2005, 00:28 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

Bedankt voor het plaatsten van de foto's Martin! De laatste 6 weken nog........ wat duurt dat wachten toch lang :)

Graag gedaan! Er was wat verwarring over hoe het er uit zou zien, die enveloppe. Nu is het ontzenuwd! LOL!
#40 - 06-06-2005, 03:19 uur

Kasj

nou ik ben net twee weken in het westen van The States geweest en mocht na terugkomst helaas geen witte envelop vinden van KCC :(
ik wacht nog lekker juni af en ga dan als ik niets heb gekregen me weer op december richten om opnieuw mee te doen voor het vierde jaar.
#41 - 06-06-2005, 17:42 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Chiefram

Joh, ik denk dat die brieven van KCC zomteen wel bij een aantal van jullie op de mat vallen. Er zijn volgens mij nog geen Nederlanders die hem al gehad hebben, tenzij alle winnaars winnaars zijn die niet op dit forum komen en dus ook niet kunnen of willen zeggen dat ze er een gehad hebben...
#42 - 06-06-2005, 19:07 uur

Icecold699

[tenzij alle winnaars winnaars zijn die niet op dit forum komen en dus ook niet kunnen of willen zeggen dat ze er een gehad hebben... quote]
Citaat

dat zou wel zuur zijn zeg!
#43 - 06-06-2005, 19:48 uur

Chiefram

Dat zou inderdaad zuur zijn!

Het lijkt mij (tenminste, zo ging het bij ons dus wel) normaal, dat wanneer je de eerste brief van KCC binnen krijgt, dat je op Internet gaat zoeken naar mede-winnaars om elkaar te supporten. De een zal wat eerder op het consulaat in Amsterdam moeten komen dan de ander, dus ik neem aan dat je graag wilt weten wat je te wachten staat en hoe je aan alle bewijzen/papieren komt die ze van je verlangen.

Het gekke is, ik was winnar van de DV2004 loterij en het heeft mij bijna 1 jaar gekost om iemand te vinden die ook gewonnen had en op interview in Amsterdam moest. Nergens, helemaal niets van niemand iets te vinden destijds... Vond dat vreemd, want het is nogal een gebeurtenis in je leven als je zo'n brief krijgt. Je hele leven gaat zich volledig ondersteboven keren. Tenzij ze niet serieus zijn en toch niet gaan... dan kan ik me voorstellen dat het ze niet interesseert om met anderen in kontakt te komen.

Effin... dit jaar zijn alle winnende Nederlanders (en Belgen  ;)) van het soort dat mee deed voor de lol omdat het gratis was, maar toch niet serieuze plannen hebben... Dat zou wat zijn, zeg!

 :-X
#44 - 06-06-2005, 20:12 uur

Icecold699

[Effin... dit jaar zijn alle winnende Nederlanders (en Belgen  ) van het soort dat mee deed voor de lol omdat het gratis was, maar toch niet serieuze plannen hebben... Dat zou wat zijn, zeg!
]

wederom erg zuur, als daar een winnar tussen zit en dus besluit om toch maar niet te gaan >:(
#45 - 06-06-2005, 20:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15