Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DE EMMIGRATIE DOOR ,maar let op!!

Discussie gestart

redscorpionsting

Goedendag mensen ,Ik ben u al bijna een week in de V.S maar door omstandigheden moest ik via MIAMi de emmigratie door komen.Ik heb er rekening mee gehouden en netjes de tijds duur tussen de beide vluchten berekent.DUS NOT
HET was jewelste druk in de immigratie kantoor alles werd verwerkt en mijn koffer bleef alleen op de band achter.Is gelukkig door A.A wel er af gehaald en goed doorzocht,en een vlucht later in HOUSTON afgeleverd.Het rotte was je tijd bij de emmigtratie zien voorbij gaan en het schiet niet op met de stapelpapier werk wat je de officieren ziet weg werken,ziet slinken.
De ruimte wordt alleen drukker en er komen alle nationaliteiten binnen.
Ik was toen aan de beurt en kon na er opgewezen te zijn binnen de tijd te trouwen anders mijn visa kwijt te raken gaan
Wel ik heb nog nooit zo hard gerend in mijn leven Oh HEMEL die lucht haven is groot.
Inchecken dan follow the yellow dots  follow the blue dots ,door de scanner ,weer door een andere scanner ,dan wordt je gecheckt op explosieve stoffen ,en dan is het hollen naar je vliegtuig. Ik vind het slecht opgezet door de emmigratie ,moeders met kinderen let er op dat je wat te eten en te drinken heb voor je kids ,koopdes noods wat in het vliegtuig.Ik was amper 10 min n de vleigtuig en we stegen op.Mijn verloofde wachte op mij omdat ik een contintale vlucht had,hoefde ik niet meer door de douane.Mijn koffer was er niet,pas de volgende avond is hij aan gekomen.Gelukkig had ik reserve kleren bij mijn verloofde thuis en in mijn hand baggage. 
 
#1 - 06-02-2007, 00:28 uur



hollandranch

Goedendag mensen ,Ik ben u al bijna een week in de V.S maar door omstandigheden moest ik via MIAMi de emmigratie door komen.Ik heb er rekening mee gehouden en netjes de tijds duur tussen de beide vluchten berekent.DUS NOT
HET was jewelste druk in de immigratie kantoor alles werd verwerkt en mijn koffer bleef alleen op de band achter.Is gelukkig door A.A wel er af gehaald en goed doorzocht,en een vlucht later in HOUSTON afgeleverd.Het rotte was je tijd bij de emmigtratie zien voorbij gaan en het schiet niet op met de stapelpapier werk wat je de officieren ziet weg werken,ziet slinken.
De ruimte wordt alleen drukker en er komen alle nationaliteiten binnen.
Ik was toen aan de beurt en kon na er opgewezen te zijn binnen de tijd te trouwen anders mijn visa kwijt te raken gaan
Wel ik heb nog nooit zo hard gerend in mijn leven Oh HEMEL die lucht haven is groot.
Inchecken dan follow the yellow dots  follow the blue dots ,door de scanner ,weer door een andere scanner ,dan wordt je gecheckt op explosieve stoffen ,en dan is het hollen naar je vliegtuig. Ik vind het slecht opgezet door de emmigratie ,moeders met kinderen let er op dat je wat te eten en te drinken heb voor je kids ,koopdes noods wat in het vliegtuig.Ik was amper 10 min n de vleigtuig en we stegen op.Mijn verloofde wachte op mij omdat ik een contintale vlucht had,hoefde ik niet meer door de douane.Mijn koffer was er niet,pas de volgende avond is hij aan gekomen.Gelukkig had ik reserve kleren bij mijn verloofde thuis en in mijn hand baggage. 
 

In ieder geval "Welcome in Texas" toch!!??
#2 - 06-02-2007, 00:38 uur

MeneerDijk

Haha, ik heb nog niet vaak gehad dat ik rustig door een vliegveld kon lopen. Ik probeer vluchten te boeken waar ik wat extra overstaptijd heb. Je zou denken dat 2 uur genoeg zou moeten zijn maar er is altijd wel wat. Of het vliegtuig heeft vertraging, of er staat een super rij voor de douane (die natuurlijk extra lang doorvragen omdat je er nerveus uitziet)

Mijn krapste overstap was nog wel op Newark. Mijn vliegtuig lannde om 5:15 (vertrokken met een uur vertraging en ook nog eens een half uur rondjes gedraaid voor het landen), en mijn aansluitende vlucht naar Dallas zou vertrekken om 5:15. Ik stuif het vliegtuig uit, haal m'n stempel bij de douane, en pak mijn tas van de band (kwam als eerste tevoorschijn) Ren naar de volgende band om mijn tas op te leggen, ren naar het treintje om me van terminal B naar D te brengen, na een paar minuten komt dat treintje aan, ren door security, ren met mn schoenen in de hand naar de gate en plof in mijn stoel 2 minuten voor het vliegtuig vertrekt. Deze had gelukkig ook vertraging  :D

Dat mijn tas niet aankwam in Dallas en een dag later gebracht werd nam ik maar voor lief  2006-01
#3 - 06-02-2007, 07:33 uur



Adriaan47

Het kan best allemaal wel wat rustiger.
Ik ben gewoon als een tourist naar USA vertrokken met een one way ticket en ben getrouwd in USA wanneer het mij uitkwam.Zolang het nu maar was binnen 2 jaar dan was er geen probleem.
Als je wilt werken en hebt een permit nodig dan is het het beste omdat vlug te doen maar het hoeft niet als je nog wat vakantie wilt hebben.
Dallas heeft nu speciale so called PILOT programs welke je heel vlug aan een workpermit helpt als je getrouwd bent met een USA citizen.( binnen 60 dagen) en je kan dat allemaal op de computer zelf regelen.
Ik woon nu inmiddels 5 jaar in USA,ben 3 jaar getrouwd en heb een fijne baan.

Adriaan...Dallas/Texas  ( Dutch/KIWI/Cowboy )


#4 - 28-02-2007, 23:56 uur

Pieter79

Het kan best allemaal wel wat rustiger.
Ik ben gewoon als een tourist naar USA vertrokken met een one way ticket en ben getrouwd in USA wanneer het mij uitkwam.Zolang het nu maar was binnen 2 jaar dan was er geen probleem.
Als je wilt werken en hebt een permit nodig dan is het het beste omdat vlug te doen maar het hoeft niet als je nog wat vakantie wilt hebben.
Dallas heeft nu speciale so called PILOT programs welke je heel vlug aan een workpermit helpt als je getrouwd bent met een USA citizen.( binnen 60 dagen) en je kan dat allemaal op de computer zelf regelen.
Ik woon nu inmiddels 5 jaar in USA,ben 3 jaar getrouwd en heb een fijne baan.

Adriaan...Dallas/Texas  ( Dutch/KIWI/Cowboy )

Is daar een website van?
#5 - 08-03-2007, 19:11 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15