Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Deelnemers DV2011

Discussie gestart

ejb

Voorgaande jaren werd er telkens een post gestart waarin iedereen kon aangeven of ze deelnamen aan de lottery. Ik kan hem nu niet vinden, dus begin ik er maar eentje.

Wij doen in ieder geval weer mee dit jaar, volgens mij inmiddels voor de 6e keer. Wij zijn m'n hubbie, ik en inmiddels 3 kids. En ik heb ook, zoals elk jaar, mijn schoonouders weer ingeschreven.

Keeping our fingers crossed!
#1 - 18-11-2009, 12:19 uur



Blakos

Voorgaande jaren werd er telkens een post gestart waarin iedereen kon aangeven of ze deelnamen aan de lottery. Ik kan hem nu niet vinden, dus begin ik er maar eentje.

Wij doen in ieder geval weer mee dit jaar, volgens mij inmiddels voor de 6e keer. Wij zijn m'n hubbie, ik en inmiddels 3 kids. En ik heb ook, zoals elk jaar, mijn schoonouders weer ingeschreven.

Keeping our fingers crossed!

Yep, sta ook ingeschreven. Even afwachten dus. Heb de foto (zie links) speciaal laten maken bij een kennis van me, welke in 600x600 pixels pasfoto's kan maken.

Inderdaad "fingers crossed"!
#2 - 18-11-2009, 16:55 uur
Enjoy life to the fullest!

Fonz

Hoi, ik wil ook meedoen, het probleem is de foto.

Heeft iemand tips om die te maken/ laten maken?

 ;)
#3 - 23-11-2009, 13:47 uur

Blakos

Amerikaanse pasfoto's voldoen aan andere eisen dan de Nederlandse. Niet strenger, maar de 600x600 pixels is een must. In andere topic staat een
link naar de uitleg over de pasfoto. Sommige fotowinkels kunnen wel 600x600 schieten en je moet gewoon even rondbellen. Ik had de mazzel met die kennis.
Mocht je er echt niet uitkomen, dan kan ik je zijn gegevens doorgeven.

Succes
#4 - 23-11-2009, 15:22 uur
Enjoy life to the fullest!

bedeve

voor alle deelnemers aan DV 2011, en ook voor allen die een tijdelijk visum willen aanvragen met de juiste foto;

http://amsterdam.usconsulate.gov/photo_places.html

#5 - 24-11-2009, 11:09 uur

mdvlorg

Ik heb mijzelf ook dit jaar aangemeld. Ben benieuwd....  :-X
#6 - 12-12-2009, 10:09 uur

Carootje

Wij hebben ons ook ingeschreven voor de 1e keer.
Maar ik lees dat meestal de 1e keer niet gaat lukken  :'(
Maar gaan dit jaar wel weer op vakantie naar the States en ik vind het altijd weer moeilijk om terug te gaan naar dit koude kikkerlandje.
#7 - 11-01-2010, 11:04 uur

Kentucky

wij doen ook mee. Spannend hoor want we zijn al aan het emigreren op een tijdelijk visum wat steeds verlengd moet worden.

Een greencard zou een stuk beter slapen  ;)
#8 - 28-01-2010, 18:39 uur
Vakantie in USA, kom naar de Hidden Cave Ranch
www.hiddencaveranch.com

Pieter79

Wij hebben ons ook ingeschreven voor de 1e keer.
Maar ik lees dat meestal de 1e keer niet gaat lukken  :'(
Maar gaan dit jaar wel weer op vakantie naar the States en ik vind het altijd weer moeilijk om terug te gaan naar dit koude kikkerlandje.

Theoretisch worden je kansen steeds kleiner, de eerste keer is je grootste kans. Elk jaar doen er meer mensen mee (en dat wordt denk ik in de toekomst steeds meer door betere toegang tot internet, ook in ontwikkelingslanden) dus de winkansen worden kleiner. In 2007 deden er 9.1 miljoen mensen mee, in 2008 waren dat er 13.6 miljoen. Als maar 100.000 mensen een uitnodiging ontvangen en 50.000 uiteindelijk maar mogen gaan dan zie je dat meedoen absoluut niet betekent om ooit te winnen.

Gr. Pieter
#9 - 29-01-2010, 01:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Carootje

Hoi Pieter,

De moed zinkt je wel een beetje in je schoenen als je dit allemaal leest.
6 a 7 keer meedoen is volgens mij niks, maar we zien wel.
We hebben ons allebei ingeschreven, dus 2 x kans.
Ik neem aan dat het bij een hoop mensen wel de eerste keer lukt.
Lukt het niet, eind dit jaar weer een poging wagen.

Groetjes Caroline  patriot
#10 - 22-02-2010, 12:33 uur

Yessica

Ook dit jaar heb ik me weer ingeschreven, voor de 4e keer alweer.
Maar ja, 4 keer is scheepsrecht, toch?  ;)
#11 - 21-03-2010, 12:28 uur



hdeweert

Volgens mij is het 3 maal is scheepsrecht.
 Niet dat het erg is want bij de meeste deelnemers zal er ook nog wel een 5e 6e maal komen.
#12 - 21-03-2010, 13:09 uur

Yessica

Volgens mij is het 3 maal is scheepsrecht.

Ik weet het, maar zo houd ik er de moed in  :D
#13 - 21-03-2010, 13:34 uur



hdeweert

Elke keer is het weer nieuwe ronde en nieuwe kansen moet je maar denken.
Het is Johan ook gelukt dus wie weet ben jij een volgende keer aan de beurt.
Succes
Harm
#14 - 21-03-2010, 13:49 uur

Johan

Jah ut is werkelijk koffiedik kijken!
Ik had geluk na 7 jaar maar er zijn er ook genoeg na 1 jaar.
Kortom hoop blijven houden en blijven duimen!
#15 - 21-03-2010, 23:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15