Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV-2006?? Gewoon doen.

Discussie gestart

wjsliedrecht

Ik heb die stats ook gezien;

regio rijnmond 89% kans van slagen voor de DV.

 ;D ;D ;D

dus de eerste stap naar de usa is verhuizen naar  "Manhatan aan de Maas"!!
#16 - 26-10-2004, 14:47 uur

Chiefram

Haha... Dus: Iedereen die ook naar Amerika wil met behulp van de DV2006 moeten NU DIREKT verhuizen naar de Rijnmond Area!  :D
#17 - 26-10-2004, 16:57 uur

Jez

Okee dan, wie in de omgeving Rijnmond die al heeft gewonnen, moet nog van zn huis af.....? Stel woningruil voor! Ik ben trouwens nu de aanvraag namens mijn man aan het invullen  :)
#18 - 26-10-2004, 22:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Okee dan, wie in de omgeving Rijnmond die al heeft gewonnen, moet nog van zn huis af.....? Stel woningruil voor! Ik ben trouwens nu de aanvraag namens mijn man aan het invullen  :)

Ja!

Wij willen van onze woning af en het ligt precies in een DV winnaars gebied:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=koop&u=dordrecht&ID=369

Alleen ruilen heeft geen zin, wij willen weg! LOL!  ;)
#19 - 26-10-2004, 22:36 uur
« Laatst bewerkt op: 26-10-2004, 22:37 uur door Chiefram »

Jez

Klinkt goed, alleen dat wordt een beetje ver, elke ochtend naar mn werk in Tilburg. Enneh, wij willen óók weg (maar zullen eerst de DV-2006 af moeten wachten)
#20 - 26-10-2004, 22:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Tja, ik werk in Tiel... 61 kilomter heen en weer 61 kilometer terug! :D

Is best wel te doen, ondanks de al jaren durende werkzaamheden aan de A15! (Die ik nooit in mijn leven meer 'af' zal zien...)

Trouwens, ik heb ook (hiervoor) in Weert (Limburg) gewerkt en dat is nog een beetje verder weg dan Tilburg!  :-\

Of moet je met de fiets?  ;D ;D ;D
#21 - 26-10-2004, 22:50 uur

Jez

Nee, gelukkig met het autootje ;D Trouwens, Dord is helemaal niet zo ver, en mijn werkgever (De Slegte) opent er binnenkort een nieuw filiaal..... Hm, misschien hier toch even in de groep gooien. Kunnen mijn ouders vast wennen dat ik verder weg zit, voor als Amerika door gaat!
#22 - 26-10-2004, 22:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Vind je het niet eng, dat je je huis nog niet hebt verkocht zo vlak voor de emigratie?
#23 - 26-10-2004, 22:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Daar heb je Flipper, Flipper flappende flipper wat een dolfijn om trots op te zijn, enz enz

Wij zongen dit in het nederlands en in het engels.

Wij begonnen om 8 uur ermee en om 9 uur zong de hele bouwplaats mee.

Het was zelfs zo gek dat een ieder die maar 5 minuten op de bouwplaats was met het liedje in hun hoofd weg ging.

Naderhand is ons wel een beetje verboden om nog te zingen, gelukkig deed onze vriend het dan zodat het niet onze schuld was.

Dus voor iedereen nog maals LET OP.

Daar heb je Flipper, HE WEL ZINGEN

En natuurlijk komt Sbull met het verkeerde liedje van de 2 waarmee we ze daar gek kregen  ???
Ik bedoelde natuurlijk, It`s a small world afterall van Disney...... :P :-[
#24 - 27-10-2004, 00:12 uur

heivalido

Klinkt goed, alleen dat wordt een beetje ver, elke ochtend naar mn werk in Tilburg. Enneh, wij willen óók weg (maar zullen eerst de DV-2006 af moeten wachten)

Kom je ook uit Tilburg Jez?? dan is de keuze om naar Rotterdam te verhuizen toch niet zo moeilijk hahahahah, Ik heb nog geen dag spijt dat ik Tilburg heb verlaten  :P
#25 - 27-10-2004, 00:15 uur

Chiefram

Vind je het niet eng, dat je je huis nog niet hebt verkocht zo vlak voor de emigratie?

Nee hoor, helemaal niet. Het probleem is dat wij binnen 3 maanden in Amerika moeten zijn in verband met de leeftijd (nu nog 20 jaar) van onze zoon, anders hadden we 6 maanden de tijd.

Het huis/omgeving is erg geliefd dus dat wordt wel verkocht. De makelaar is gemachtigd om bij de notaris te tekenen, zodat wij niet hiervoor bij verkoop speciaal hoeven terug te vliegen.

Daarnaast laat ik nog voldoende geld op de Nederlandse bankrekening staan om 1 jaar alle kosten gewoon door te kunnen betalen. Nou... als het dan nog niet verkocht is dan 'ritsel' ik wel iets anders.

Kijk, ik heb het natuurlijk liever verkocht voordat we gaan, maar wie weet... ik lig er niet wakker van in iedergeval. Het wordt heus wel binnen redelijk termijn verkocht hoor!  ;) :D
#26 - 27-10-2004, 12:13 uur

Jez

Kom je ook uit Tilburg Jez?? dan is de keuze om naar Rotterdam te verhuizen toch niet zo moeilijk hahahahah, Ik heb nog geen dag spijt dat ik Tilburg heb verlaten

Daar kan ik me iets bij voorstellen;ik vind Tilburg een pokkestad. Gelukkig kom ik er alleen voor mn werk; ik woon in Kaatsheuvel. Pokkedorp  ;) Verders heb ik helemaal niks met Brabant; ben er ook niet opgegroeid. Heb ook niks meer met NL trouwens..... ;D
#27 - 27-10-2004, 19:27 uur
« Laatst bewerkt op: 27-10-2004, 19:28 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Kom je ook uit Tilburg Jez?? dan is de keuze om naar Rotterdam te verhuizen toch niet zo moeilijk hahahahah, Ik heb nog geen dag spijt dat ik Tilburg heb verlaten

Daar kan ik me iets bij voorstellen;ik vind Tilburg een pokkestad. Gelukkig kom ik er alleen voor mn werk; ik woon in Kaatsheuvel. Pokkedorp  ;) Verders heb ik helemaal niks met Brabant; ben er ook niet opgegroeid. Heb ook niks meer met NL trouwens..... ;D

Dit is dus precies hoe ik me voel. Ik heb niets met Tilburg, Brabant en Nederland, mijn hart ligt in Florida sinds 2000 en er is niets dat ik meer wil dan daar gaan wonen.
#28 - 28-10-2004, 21:43 uur

ejb

Telt het ook mee als je in Rotterdam gestudeerd hebt ;)"...
Mijn vriend en ik (we trouwen in mei) doen dit jaar voor het eerst mee met de lottery, we wonen wel in de buurt van Rotterdam, maar 't is helaas toch regio Haaglanden  :D.
Trouwens wel grappig we hebben ons nu allebei als unmarried ingeschreven, maar mochten we winnen zijn we inmiddels al getrouwd (heeft iemand daar vtrouwens ervaring mee, doen ze daar moeilijk over en is het veel rompslomp (heb 'k er wel voor over hoor ;))).
#29 - 12-11-2004, 11:11 uur



roonlimburg

Telt het ook mee als je in Rotterdam gestudeerd hebt ;)"...
Mijn vriend en ik (we trouwen in mei) doen dit jaar voor het eerst mee met de lottery, we wonen wel in de buurt van Rotterdam, maar 't is helaas toch regio Haaglanden  :D.
Trouwens wel grappig we hebben ons nu allebei als unmarried ingeschreven, maar mochten we winnen zijn we inmiddels al getrouwd (heeft iemand daar vtrouwens ervaring mee, doen ze daar moeilijk over en is het veel rompslomp (heb 'k er wel voor over hoor ;))).

De rompslomp valt mee hoor, wanneer je een brief krijgt van KCC dan je gewonnen hebt, kan je ze informeren over de veranderde situatie en een bewijs opsturen dat jullie getrouwd zijn, daar wordt niet moeilijk over gedaan.
#30 - 12-11-2004, 16:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15