Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV-2006?? Gewoon doen.

Discussie gestart

heivalido

Aan iedereen op dit forum, die diep in zijn of haar hart hier weg willen en naar de USA willen. Doe mee aan de DV2006 loterij, twijfel niet. Op dit forum zitten al minstens  2 levende bewijzen dat het echt mogelijk is om te winnen en je droom te laten uitkomen.

#1 - 24-10-2004, 13:31 uur

roonlimburg

Okeee...okeeeee zucht........., ik zal wel weer meedoen ...zucht
#2 - 25-10-2004, 13:29 uur

heivalido

hahahahahahaha, ik kan je zeggen hoe blij ik ben dat ik ervan af ben. Pppfff wat een gedoe die formulieren en zo. Maar je moet maar zo denken, het doel heiligt de middelen.
Ja toch, ik vind alles allemaal wel de moeite waard als achteraf blijkt dat je ermee naar de US mag emigreren, of dit nu na 1 keer of na 24 keer is.
#3 - 25-10-2004, 19:34 uur

Chiefram

Okeee...okeeeee zucht........., ik zal wel weer meedoen ...zucht

Hahaha... Het klinkt alsof je het als een straf ziet, iets dat je wordt opgelegd!  ;D ;) :D :)
#4 - 25-10-2004, 20:08 uur

wjsliedrecht

Om je moed te geven, ik heb maar 1 keer mee gedaan (DV2004) en heb het nu echt in mijn paspoort zitten!!!

 (soms wel even checken of hij er wel echt in zit!!!)

Dromen komen echt uit!!
#5 - 25-10-2004, 20:22 uur
« Laatst bewerkt op: 25-10-2004, 20:23 uur door wjsliedrecht »

marvi

==> Daar is levend bewijs nummer 3

Wij gaan ook zeker meedoen dit jaar en hopen dat we volgend jaar op dezelfde manier mensen kunnen aansporen omdat het echt kan !!!

#6 - 25-10-2004, 20:31 uur

heivalido

en wjsliedrecht en ikzelf zijn het bewijs dat je soms al na 1 keer geluk kan hebben.

En wjsliedrecht, weet je al wat voor werk je gaat doen en zo?? we want to know all  ;D ;D ;D
#7 - 25-10-2004, 21:00 uur

Chiefram

En weet je wat NOG veel toevalliger is?

Wouter (wjsliedrecht) had 1 dag na ons zijn interview in Amsterdam, hahaha... Zo zie je maar weer hoe piepklein de wereld is! En nog kleiner als je weet waar hij woont!  ;) :D ;D
#8 - 25-10-2004, 22:15 uur

heivalido

doet me denken aan een liedje waar Sbull en ik onze vrienden en hun vrienden in Florida helemaal gek mee kregen hahahahahah. Aan Sbull de eer om de titel van dit lied te publiceren hahaahhaha, ik durf het niet meer  ;D ;D
#9 - 25-10-2004, 22:41 uur

Sbull

Daar heb je Flipper, Flipper flappende flipper wat een dolfijn om trots op te zijn, enz enz

Wij zongen dit in het nederlands en in het engels.

Wij begonnen om 8 uur ermee en om 9 uur zong de hele bouwplaats mee.

Het was zelfs zo gek dat een ieder die maar 5 minuten op de bouwplaats was met het liedje in hun hoofd weg ging.

Naderhand is ons wel een beetje verboden om nog te zingen, gelukkig deed onze vriend het dan zodat het niet onze schuld was.

Dus voor iedereen nog maals LET OP.

Daar heb je Flipper, HE WEL ZINGEN
#10 - 25-10-2004, 23:57 uur

wjsliedrecht

en wjsliedrecht en ikzelf zijn het bewijs dat je soms al na 1 keer geluk kan hebben.

En wjsliedrecht, weet je al wat voor werk je gaat doen en zo?? we want to know all  ;D ;D ;D

Ik zal In Maart naar chicago gaan, om eerst in een summercamp te werken, waar ik als Program Director aan de slag zal gaan. Leiding geven aan ongeveer 40 instructeurs die zeilen, waterskieen, klimmen, basketball, honkal..enz enz die instructeurs moet ik dus in de gaten houden. Ik heb al 8 jaar in dit summercamp gewerkt.

Ik kan hier werken ieder gaval tot September (en ik hoop fulltime daar na), anders wordt het even kijken. Ik wil best graag in de stad gaan werken, dus dan moet ik waarschijnelijk iets anders gaan zoeken. Dus mocht er iemand tip of suggesties hebben!!!! ;D ;D ;D
#11 - 26-10-2004, 07:23 uur

roonlimburg

Okeee...okeeeee zucht........., ik zal wel weer meedoen ...zucht

Hahaha... Het klinkt alsof je het als een straf ziet, iets dat je wordt opgelegd!  ;D ;) :D :)

Nou, soms lijkt het wel een straf hoor, vooral wanneer het weer op een teleurstelling uitloopt  ::)
Maar vol goede moed gaan we gewoon weer meedoen.  ;)
#12 - 26-10-2004, 13:31 uur

roonlimburg

Om je moed te geven, ik heb maar 1 keer mee gedaan (DV2004) en heb het nu echt in mijn paspoort zitten!!!

 (soms wel even checken of hij er wel echt in zit!!!)

Dromen komen echt uit!!

De zoveelste die in 1 keer uitgeloot is, ik ga voor de derde keer meedoen, mijn vrouw ook.  We gaan gewoon weer meedoen hoor, maar ik ga er niet meer op rekenen zoals ik de afgelopen 2 jaar wel heb gedaan, mochten we winnen is het meegenomen,  winnen we niet, ach dat overleef ik wel hoor.
Ik ga gewoon ook eens de mogelijkheden voor Canada bekijken, ook een mooi land en je zit zo in de VS.
#13 - 26-10-2004, 13:35 uur

roonlimburg

En weet je wat NOG veel toevalliger is?

Wouter (wjsliedrecht) had 1 dag na ons zijn interview in Amsterdam, hahaha... Zo zie je maar weer hoe piepklein de wereld is! En nog kleiner als je weet waar hij woont!  ;) :D ;D

Is het echt toeval dat alleen de NL's in jullie omgeving aankomen?????
#14 - 26-10-2004, 13:36 uur

Chiefram

Volgens mij win je alleen de DV Lotery als je er aan toe bent en ook echt kunt.  ;)

En inderdaad... alle Nederlanders in de omgeving Rotterdam/Dordrecht die meedoen met de DV Lottery winnen. Daarbuiten wordt het al een stuk lastiger...

 ;D :D ::)
#15 - 26-10-2004, 14:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15