Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Doe je mee met DV-2007?

Ja, niet geschoten is altijd mis
80%
36 (80%)
Nee, heb ik niet meer nodig
13.3%
6 (13.3%)
Nee, ik heb de hoop opgegeven
4.4%
2 (4.4%)
DV wat?
2.2%
1 (2.2%)

Totaal aantal stemmen: 42

DV-2007

Discussie gestart

MiamiHeat

Zullen we het iets vredelievender oplossen: we introduceren hem bij de Staatsloterij. Kan hij járen aan me doen, zonder iets te winnen. En als hij toch wint? Dan haalt 'ie toch gewoon zijn prijs niet op?!


Hahaha  ;D is een hele goede..............zelf ben ik inderdaad mee gestopt want inderdaad................ik won nooit iets!!!
#106 - 11-10-2005, 16:36 uur

Jez

Ik heb als theorie: als je elke maand het geld dat je zou uitgeven aan een staatslot apart zet, je eerder miljonair bent dan met een lot! Heb dat alleen nog niet uitgeprobeerd......
#107 - 11-10-2005, 17:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Ik heb als theorie: als je elke maand het geld dat je zou uitgeven aan een staatslot apart zet, je eerder miljonair bent dan met een lot! Heb dat alleen nog niet uitgeprobeerd......

Alhoewel mijn moeder, na 13 jaar lotto spelen, toch eens zo'n 166.000 euro gewonnen heeft...

Zelf zeg ik ook altijd "ŕls ik de lotto win, dan...", maar mijn man moet dan lachen, en zegt "Vooraleer je de lotto kan winnen, moet je wel eerst meedoen!".   ;D
#108 - 11-10-2005, 17:57 uur

MiamiHeat

Ik heb als theorie: als je elke maand het geld dat je zou uitgeven aan een staatslot apart zet, je eerder miljonair bent dan met een lot! Heb dat alleen nog niet uitgeprobeerd......

Heb dat wel gedaan toen ik 4 jaar geleden stopte met roken. Heb toen iedere week 20 euro in een pot gedaan (echt waar). En dat een jaar lang.............

reken maar uit..................we hebben er een gave convertable mee gehuurd toen we in Miami waren!!!!

#109 - 11-10-2005, 18:14 uur

Jez

Zie je! Zet het op de bank, rente erbij........
#110 - 11-10-2005, 21:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Ik heb als theorie: als je elke maand het geld dat je zou uitgeven aan een staatslot apart zet, je eerder miljonair bent dan met een lot! Heb dat alleen nog niet uitgeprobeerd......

Nee, zelfs als je per maand 250 euro opzij zet dan ben je na 20 jaar nog lang geen miljonair, helaas.....
Als je elk jaar even 12,000 euro (1000 euro per maand) opzij zet, bij een rente van 4%, dan heb je na zo'n 25 jaar ongeveer 500,000 euro op je rekening!! 8)
#111 - 11-10-2005, 22:02 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Hmm, valt dat even tegen! En heb je dan een leuk bedragje gespaard, komt de belastingdienst.........  :-\
#112 - 11-10-2005, 23:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

RedBaron

Ja hier in nederland zorgen ze wel dat je niks extra's hebt wees maar niet bang je krijgt niet te veel  :P
#113 - 12-10-2005, 07:07 uur

S a V e

Misschien een domme vraag, maargoed here it goes  ;):

Bij het invullen van de Visa Entry Form heb ik een paar vraagjes.

wat in te vullen bij:
7a. In Care Of
7e. District/County/Province/State (wat vullen jullie daar in? (de Nederlandse inwoners dan)

dat was het, alvast bedankt!
#114 - 17-10-2005, 22:35 uur
« Laatst bewerkt op: 17-10-2005, 22:49 uur door S a V e »
..::  Weblog usa 2006 http://usa.laren2.nl/ ::..

RedBaron

Misschien een domme vraag, maargoed here it goes  ;):

Bij het invullen van de Visa Entry Form heb ik een paar vraagjes.

wat in te vullen bij:
7a. In Care Of
7e. District/County/Province/State (wat vullen jullie daar in? (de Nederlandse inwoners dan)

dat was het, alvast bedankt!


7a In Care Of (ter name van)
7e District(geen idee heb ik ook niet geloof ik) Country(the netherlands) en je provincie state (denk ik ook niks)
#115 - 18-10-2005, 00:34 uur

Lida

En mag ik er dan mijn vraagjes aan toevoegen? Dan kunnen we het oorspronkelijke draadje (http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=24;action=display;threadid=1863) gewoon sluiten.
Bij een poll vind ik het vervelend dat je wel 'ja' kan antwoorden, maar dat niemand ziet WIE dat nou gezegd heeft. Vandaar dat ik nog wat vragen ter verduidelijking had.

1) Wie gaat er deelnemen?
2) De hoeveelste keer is het dat je deelneemt?
3) Doe je het zelf, of via een bureau?

Wij doen dit jaar voor het eerst mee.
Mijn man en ik hebben ons allebei ingeschreven, dus zoals velen denken we dubbel geschoten...? ;)
Wij hebben ons online ingeschreven, zonder bureau.

En nu maar wachten tot volgend jaar juli ofzo. Wat duurt dat dan nog lang zeg!!
#116 - 01-11-2005, 18:57 uur

schorpioenvrouw

Stel dat je na je ingeschreven te hebben voor de loterij door omstandigheden af zou moeten zien van deelname aan de loterij. Laat je dit dan weten of wacht je gewoon de loterij af.
#117 - 02-11-2005, 13:23 uur
« Laatst bewerkt op: 02-11-2005, 15:08 uur door schorpioenvrouw »

FreezeM

De kans is zo klein dat je wint en ik weet niet of ze je uit het bestand halen als je je bedacht hebt. Dus ik zou gewoon afwachten.
#118 - 02-11-2005, 14:30 uur

Chiefram

Stel dat je na je ingeschreven te hebben voor de loterij door omstandigheden af zou moeten zien van deelname aan de loterij. Laat je dit dan weten of wacht je gewoon de loterij af.

Als je van KCC een brief krijgt dat je selekteerd bent, dan zitten er formulieren bij die je moet invullen en terug sturen. Doe je dit niet, dan speel je verder ook niet meer mee...

Nee, je hoeft het dus niet af te melden bij KCC.
#119 - 02-11-2005, 15:48 uur

schorpioenvrouw

Tuurlijk is de kans heel klein om te winnen.
Maar handig is om te weten dat je na de verloting formulieren moet invullen en opsturen om min of meer je deelname te bevestigen. Zo moet ik het toch zien volgens mij ???.

Dus.......inderdaad.......gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.

En dat is.......
naar alle waarschijnlijkheid.......NIETS  :o.....hahahahahaha
 
;D ;D ;D
#120 - 03-11-2005, 13:57 uur
« Laatst bewerkt op: 03-11-2005, 13:57 uur door schorpioenvrouw »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15