Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV-200X

Discussie gestart

Bakvet

Deze website is er alweer helemaal klaar voor!  ;)

DV-2008 Update

The deadline for submission of entries to the DV-2008 lottery was December 05, 2006

#1 - 03-09-2006, 09:07 uur

kibri(natalie)

Is dit de officiele website?? Want ik dacht dat dat deze was http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1322.html en daar zie ik niks opstaan van 2008  :(
#2 - 03-09-2006, 13:53 uur
Groetjes natalie

FreezeM

Je hebt helemaal gelijk natalie, die site waar Bakvet naar linkt kan je het beste negeren....
#3 - 03-09-2006, 21:12 uur

Bakvet

De grap gaat alweer niet meer op, want de pagina is pleite.

Er stond zoiets dat de aanmeldperiode van DV-2008 voorbij was, je kon je alvast via deze organisatie inschrijven voor de DV-2009 loterij.
#4 - 03-09-2006, 23:42 uur

Dusza

Ik vraag me af of we, nu de Lottery weer in aantocht is, er geen vast topic (sticky) van moeten maken, waarin we waarschuwen voor het in zee gaan met bureaus allerlei (zonder namen te noemen). Zeggen dat je ook volledig gratis in kan schrijven, en verwijzen naar de .gov site waar ook een waarschuwing staat voor dergelijke bureaus.
Ik weet dat we dan toch nog een aantal mensen gaan missen, maar misschien dat iemand daar dan toch op komt als ze eens de moeite doen om even te googelen op 'Green Card Lorrery' of zo?
Wat denken jullie?
(het staat al wel in de topics her en der, maar niet iedere enthousiasteling gaat even diep spitten, bij een heel aantal komt dat achteraf pas, nadat ze zich al -betalend- hebben ingeschreven.)
#5 - 04-09-2006, 07:59 uur

Wop

Ik vraag me af of we, nu de Lottery weer in aantocht is, er geen vast topic (sticky) van moeten maken, waarin we waarschuwen voor het in zee gaan met bureaus allerlei (zonder namen te noemen). Zeggen dat je ook volledig gratis in kan schrijven, en verwijzen naar de .gov site waar ook een waarschuwing staat voor dergelijke bureaus.
Ik weet dat we dan toch nog een aantal mensen gaan missen, maar misschien dat iemand daar dan toch op komt als ze eens de moeite doen om even te googelen op 'Green Card Lorrery' of zo?
Wat denken jullie?
(het staat al wel in de topics her en der, maar niet iedere enthousiasteling gaat even diep spitten, bij een heel aantal komt dat achteraf pas, nadat ze zich al -betalend- hebben ingeschreven.)

Een goed idee Dusza, wil jij dit op je nemen?
#6 - 04-09-2006, 09:26 uur

kibri(natalie)

Ik vraag me af of we, nu de Lottery weer in aantocht is, er geen vast topic (sticky) van moeten maken, waarin we waarschuwen voor het in zee gaan met bureaus allerlei (zonder namen te noemen). Zeggen dat je ook volledig gratis in kan schrijven, en verwijzen naar de .gov site waar ook een waarschuwing staat voor dergelijke bureaus.
Ik weet dat we dan toch nog een aantal mensen gaan missen, maar misschien dat iemand daar dan toch op komt als ze eens de moeite doen om even te googelen op 'Green Card Lorrery' of zo?
Wat denken jullie?
(het staat al wel in de topics her en der, maar niet iedere enthousiasteling gaat even diep spitten, bij een heel aantal komt dat achteraf pas, nadat ze zich al -betalend- hebben ingeschreven.)

Een goed idee Dusza, wil jij dit op je nemen?

Ja,dit is echt een goed idee, want je word snel misleid als je er even je hoofd niet bijhoud!!
#7 - 04-09-2006, 12:09 uur
Groetjes natalie

Dusza

Een goed idee Dusza, wil jij dit op je nemen?

Euh  ??? dàt was niet echt de bedoeling van mijn voorstel. In het dagelijkse leven ben ik meestal diegene met de ideeën geweest, en liet ik die door anderen netjes uitvoeren.  ;D Maar ik zal er ne keer werk van maken. Even geduld nog aub.
#8 - 04-09-2006, 13:45 uur

Wop

Een goed idee Dusza, wil jij dit op je nemen?

Euh  ??? dàt was niet echt de bedoeling van mijn voorstel. In het dagelijkse leven ben ik meestal diegene met de ideeën geweest, en liet ik die door anderen netjes uitvoeren.  ;D Maar ik zal er ne keer werk van maken. Even geduld nog aub.


Bedankt alvast ...  ;)

We zouden het ook op onze website kunnen plaatsen.
#9 - 04-09-2006, 17:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15