Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV 2013

Discussie gestart

Rapidbutch

Hallo Iedereen,

Ben nieuw op dit forum en heb de laatste dagen heel wat afgelezen hier.
Toch heb ik geen klaar en duidelijk antwoord gevonden op mijn vraag. (Heb nog niet alle 43 pagina's topics gelezen)

Ik ga meedoen aan de DV2013 maar heb een vraagje ivm mijn partner.
Wij hebben samen 2 dochters maar zijn niet getrouwd.  Als ik de inschrijvingsinstructies lees moet je getrouwd zijn om een greencard voor het ganse gezin te kunnen krijgen.  Zover ok.
Mijn vraagje was nu: Wanneer moet je getrouwd zijn.  Is dit bij inschrijving of moet dit enkel in orde zijn tegen dat je op interview moet (moesten we bij de gelukkigen zijn natuurlijk).

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,
Geoffrey.
#1 - 30-09-2011, 12:39 uur

Ebelix

Je moet getrouwd zijn op het moment nadat je hebt gewonnen de aanvraag in gang wordt gezet.
#2 - 30-09-2011, 17:34 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Johan

Je moet getrouwd zijn alvorens je daadwerkelijk op gesprek moet bij het consulaat, zover ik weet!
#3 - 30-09-2011, 18:13 uur

Rapidbutch

Bedankt voor de snelle reacties.

Dus voor zover ik het lees hoeven we niet in allerijl te trouwen voor we ons inschrijven.  Das ook al iets.
#4 - 30-09-2011, 22:46 uur

Johan

Nee geen haast ;-)

Daar kun je als je geluk hebt nog een jaar mee wachten en als je pech hebt op z'n minst jaren  :o :o
#5 - 30-09-2011, 23:13 uur

Rapidbutch

Inderdaad Johan, laat ons hopen dat het snel kan gebeuren.  ;D

Moet je trouwens feliciteren met de opzet van deze website.  Heb hier de afgelopen dagen al uren op versleten.
Vooral jouw verhaal is prachtig om te volgen.  Heeft veel van onze vragen en twijfels weggenomen.
#6 - 01-10-2011, 10:53 uur

Johan

Dank je, goed om te horen dat je er wat aan hebt!
#7 - 01-10-2011, 13:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15