Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

dv lottery

Discussie gestart

nakay

hallo,ik heb een vraagje over het invullen van die loterij.ik ben getrouwd en we hebben 2 kinderen.mijn man heeft nog een kind van een ander.maar hij heeft  het kind niet erkend(hij was ook niet getrouwd met de moeder).moeten wij dat kind ook opgeven?ik kom er niet echt wijs uit.en kunne wij ons alweer inschrijven voor die loterij?en kan iemand me vertellen waar ik dat kan doen,want ik kan het niet meer vinden.en nog een vraagje,mochten wij gewonnen hebben,moet je dan al een baan hebben voordat je kan gaan,of kan je daar zoeken.en gaat dat makkelijk?mijn man is lasser.alvast bedankt!
#1 - 13-09-2005, 14:39 uur

FreezeM

Goede vraag nakay. Is het de bedoeling dat dit kind meegaat naar de VS? Dan moet hij/zij zeker op het formulier komen. Ik weet dat in de VS de regels omtrent het erkennen van kinderen anders zijn dan in Nederland. Het kan dus best zijn dat je man voor de Amerikaanse wet wel erkend wordt als de vader. Als het niet de bedoeling is dat dit kind meegaat naar de VS hoeft deze ook niet opgegeven te worden, lijkt mij. Ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak dus ben erg benieuwd wat de rest denkt.

Voor je andere vragen:
uitleg: http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1322.html
formulier: http://www.dvlottery.state.gov/

En maak zeker gebruik van de zoekfunctie op het forum. Want er is hier een schat aan informatie!
#2 - 13-09-2005, 17:06 uur

nakay

nee.dat kind gaat niet mee.dus ik hoef haar ook niet op te geven?ik kan me ook niet opgeven,want voor 2006 is gesloten en ik zie niks voor 2007.of kijk ik weer verkeerd.die pasfotos die je mee moet sturen,maak je die gewoon bij de fotograaf,zoals die in je paspoort?en als je win,hoe groot is de kans dat je afgewezen wordt?want die formulieren en keuringen en die interview kost geld zat.straks heb je dat voor noppes uitgegeven.en ik snap het nog niet helemaal over die baan zoeken.of je die al moet hebben voordat je gaat.en of datmakkelijk gaat.
#3 - 14-09-2005, 12:59 uur

Ebelix

Nakay,

Ik probeer te begrijpen wat je schrijft maar alles is in 1 lange zin geschreven. Gebruik spaties, lege regels ed. zodat je berichten makkelijker te lezen zijn.

Is dit het geval dan zal je ook sneller en meestal betere antwoorden krijgen.

Succes
#4 - 14-09-2005, 15:01 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

FreezeM

Inschrijven kan weer in november.
Waar je pasfoto aan moet voldoen vind je in de instructies. Wanneer de inschrijving weer begint zal ik mijn pasfoto online zetten als voorbeeld en we zullen elkaar hier helpen met het invullen.

Als je wint en wordt uitgenodigd voor het interview is de kans erg klein dat je alsnog wordt afgewezen terwijl je aan de voorwaarden voldoet.
#5 - 14-09-2005, 16:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15