Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2005

Discussie gestart

yaya

Dag allemaal

Nu heb ik me ingeschreven voor de DV2005, gewoon met een papieren formulier volgens de aanwijzingen die ik op een website vond.
Nu lees ik ergens anders dat er alleen electronische aanmeldingen geaccepteerd worden. Ook zie ik een andere inschrijfperiode staan.
WIe weet wat nu goed is?
Kan ik me dan alsnog electronisch inschrijven?

groeten,
yaya
#1 - 19-11-2003, 07:22 uur

Johan

Je kunt je alleen nog maar electronisch aanmelden. Dus alle andere manieren zijn vanaf dit jaar niet meer geldig. Ga naar www.dvlottery.state.gov en volg de exacte instructies. JE kunt gerust nog meedoen. De geschreven aanmelding wordt zonder enig pardon weggegooid.

Johan
#2 - 23-11-2003, 10:04 uur

yaya

Hartstikke bedankt voor de reactie, ik ga me snel inschrijven!
 :)
#3 - 04-12-2003, 11:27 uur

Kasj

lets hope some of us will win, because its a shame that it is so hard to get into America
#4 - 13-12-2003, 09:50 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

chaterz

ik heb een groot probleem wat als je adres veranderd nadat je je entry is bevistgid?Ik weet men niewuwe adres niet of is het dat je alsnog een email krijgt als er wat nieuws ik heb het wel over de state department site,ik weet niet of kun je via het consulaat je adres wijzige of doorgeven of hoe zit dat precies ik heb gehoord dat je alleen post krijgt per mail en neit per email of wel als er iets belankrijks is? weet iemand hierop een antwoord?
#5 - 14-12-2003, 18:51 uur

Chiefram

Hartstikke bedankt voor de reactie, ik ga me snel inschrijven!
 :)

Wacht even! Niet zo snel...
Je moet heel goed opassen dat je je niet 2x gaat registreren, want dan word je onherroepelijk gediskwalificeerd!

Je kunt je wel degelijk per post, dus schriftelijk aanmelden. Ik denk dat je dit gedaan hebt via een tussenpersoon. Meestal vraagt men daar wat geld voor. Als je dit gedaan hebt, dan zet DAT bedrijf je gegevens op de elektronische inschrijfpagina en zij zullen ook je pasfoto digitaliseren en met het elektronische inschrijfformulier meezenden.

Voordat je zelf driftig aan de slag gaat, zou ik maar even informeren wat dat bedrijf (waarnaar je alles schriftelijk hebt gezonden) heeft gedaan met je inschrijving. Want 2x aangemeld en je wordt gewijgerd en doe je dus NIET MEER MEE met de DV2005 !!!
#6 - 16-12-2003, 11:56 uur

Chiefram

ik heb een groot probleem wat als je adres veranderd nadat je je entry is bevistgid?Ik weet men niewuwe adres niet of is het dat je alsnog een email krijgt als er wat nieuws ik heb het wel over de state department site,ik weet niet of kun je via het consulaat je adres wijzige of doorgeven of hoe zit dat precies ik heb gehoord dat je alleen post krijgt per mail en neit per email of wel als er iets belankrijks is? weet iemand hierop een antwoord?

Geen probleem, je kunt 2 dingen doen:

1: Geef je huidige adres op en nadat je verhuisd bent of je je nieuwe adres weet, geef dit dan door aan KCC. Dit kan per e-mail en vraag ALTIJD in je mail om een bevestiging! (Dan slaap je gewoon lekkerder als je weet dat het allemaal goed is gekomen). En wees niet bang, KCC verzoek je namelijk dit ook te doen...

2: Geef het adres van een familie-lid op, iemand waarvan je vrijwel zeker weet dat die geen verhuisplannen heeft en die je natuurlijk kunt vertrouwen. Het gaat de INS alleen om het POST ADRES, waarnaar ze (als je getrokken bent) de befaamde Notification Letter (NL) heen kunnen sturen.
#7 - 16-12-2003, 12:02 uur

chaterz

weet je mischien hoe ze waar of wat hun website is?
#8 - 24-12-2003, 17:49 uur

Chiefram

Nieuw!
Ja zeker: http://travel.state.gov/ en [email protected] is het e-mail adres.

Het post adres is:
UNITED STATES DEPARTMENT OF STATE
KENTUCKY CONSULAR CENTER
3505 N.Highway 25W
Williamsburg, KY 40769
USA


#9 - 28-12-2003, 23:35 uur
« Laatst bewerkt op: 29-12-2003, 13:37 uur door Chiefram »

chaterz

dank je wel! ik ga snel kijken als ik een nieuw adres heb ga ik het sbel verandren ik ben blij om ervaringen mee toe doen met jullie .
#10 - 29-12-2003, 10:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15