Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2007 start al 5 oktober

Discussie gestart

Dusza

ACh, ze vinden dat hiet gewoon zo'n hele leuke club, dat ze in Amerika besloten hebben om ons allemaal in 1 keer te laten winnen, zodat we heel de weg samen kunnen afleggen.   ;D ;D
#46 - 28-10-2005, 07:17 uur

RedBaron

o, ja dat zou dan wel tof zijn! Maar wel dit jaar dan :P
#47 - 28-10-2005, 11:37 uur

ejb

ACh, ze vinden dat hiet gewoon zo'n hele leuke club, dat ze in Amerika besloten hebben om ons allemaal in 1 keer te laten winnen, zodat we heel de weg samen kunnen afleggen.   ;D ;D
Natuurlijk Dusza, dat kan toch bijna niet anders, ze volgen ons al een tijdje en nu worden we beloond  :P ;D
#48 - 28-10-2005, 14:17 uur



Dusza

Op de "submission confirmation" is toch alleen je naam, geboortedatum en land van herkomst te zien ?????
Dat klopt, maar rechtboven in je confirmation vind je een nummer (valt bij mij trouwens weg nu ik het in Word gekopieerd heb  :-\) achter OMB.

Ik denk dat je je vergist, wat dat nummer betreft. Wij hebben ons net beiden ingeschreven, met een half uur verschil, en bij 'Approved OMB' staat daar 2 keer hetzelfde nummer: 1405-0153.
Volgens mij is dat dus gewoon een intern nummer van een goedgekeurd document.
'OMB' staat voor 'Office of Management and Budget', een officiële Amerikaanse instantie.
http://www.whitehouse.gov/omb/
#49 - 19-11-2005, 21:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15