Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2008 vraagje

Discussie gestart

BCN

Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje over het inschrijfformulier van DV2008.
Hier vragen ze je geboorteplaats.
Nu weet ik in officiele papieren in nederland moest ik hier altijd de gemeente opschrijven.
Is dat hier ook het geval, of gewoon echt de plaats?
B.v.d wink
#1 - 07-10-2006, 17:02 uur

Kasj

Gewoon de plaats is voldoende, hoeft niet de gemeente te zijn.
mijn zoon is geboren in Sittard en we wonen in Geleen (gem Sittard-Geleen)
Heb hem gewoon als geboorteplaats Sittard op gegeven.
#2 - 07-10-2006, 17:45 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

BCN

Bedankt voor je reactie Kajim! 1smile
#3 - 07-10-2006, 19:40 uur

Pieter79

Je geboorteplaats staat ook in je paspoort. Die plaats moet je opschrijven, dan is het altijd goed!
#4 - 07-10-2006, 20:47 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

BCN

ooh ja natuurlijk pieter, stom dat ik daar niet aan dacht.
Maar ik heb nog een vraagje:
Ik heb mijn mavo diploma, en mijn MBO diploma. Sommige mensen hier zeggen dat mavo geen high-school niveau is.
Welk niveau is MBO dan?
Wat moet ik invullen op het inschrijvingsformulier?
#5 - 07-10-2006, 21:46 uur

Pieter79

Een MBO wordt in de USA volgens mij 'vocational school' genoemd. Ik denk dat je dat moet invullen, maar misschien dat anderen hier meer vanaf weten. :D
#6 - 08-10-2006, 10:38 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

FreezeM

Ik heb de vertaling van mijn mavo diploma er even bijgepakt. Vertaald door de Informatie Beheer Groep, dus dat moet kloppen zou je zeggen. Het is specifiek vertaald naar Amerikaanse begrippen. MAVO heet "Junior general secondary education".
Een stukje uit de vertaling:

Citaat
MAVO should be regarded principally as a preparatory course for various forms of further education, including upper secondary vocational education ("middelbaar beroepsonderwijs - mbo" ).

De definitie van High School volgens de DV instructies is: "a 12-year course of elementary and secondary education".

Terug naar mijn de vertaling van mijn MAVO diploma:

Citaat
....(MAVO) is a four-year secoondary school course, prior to which eight years are spent in primary education, including two years in an infant class.

Ik zou dus zegen dat MAVO wel genoeg is. Maar waar hebben we het over, voldoen je niet aan de werk eis? Het is OF en niet beide he :)
#7 - 09-10-2006, 11:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15