Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2010 Adres in USA

Discussie gestart

DNZ

Ehmm, ik heb begrepen dat je ook een woonadres moet hebben in Amerika omdat ze ook post naar daar sturen...
najaa dit is wel bekend bij de meeste neem ik aan
Maar dan komt het;

Hoe kom je aan een adres in Amerika als je daar geen familie/vrienden hebt
Hoe hebben jullie dit aangepakt?




Noot admin: we hebben het topic losgekoppeld van DV2010 De Uitslag
#1 - 14-05-2009, 17:09 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 18:04 uur door Johan »

Johan

Het klopt dat je een adres moet hebben in de Verenigde Staten omdat hier namelijk bijvoorbeeld de greencards naartoe worden gezonden als je helemaal door de procedure heen bent. Het niet gebruik maken van een adres in Amerika heeft consequenties voor je procedure. Tijdens je interview is de kans aanwezig dat je alsnog wordt afgewezen ook al voldoe je aan alle andere voorwaarden.

Ikzelf heb me gelukkig mogen prijzen met vrienden in Amerika die direct bereid waren hun adres ter beschikking te stellen. Als ik die echter niet zou hebben gehad zou ik op het forum de vraag zeker hebben gesteld aan de Neder- Amerikanen ;-)
Ik weet niet of er bedrijven zijn die hun adres ter beschikking stellen (al dan niet tegen betaling) om jou post te ontvangen. Wellicht dat anderen daar iets meer over weten?

#2 - 14-05-2009, 17:58 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 18:03 uur door Johan »

lwk

en. Als ik die echter niet zou hebben gehad zou ik op het forum de vraag zeker hebben gesteld aan de Neder- Amerikanen ;-)




uhm, zijn er nog lieve Neder-amerikanen, met een vast adres?   (en brievenbus :)  )
#3 - 16-05-2009, 02:22 uur

Johan

Een waarschuwing is overigens op z'n plaats: er zijn mensen die beweren dat je nu (dus ten tijde van het invullen van de papieren) geen adres hoeft in te vullen. Soms kom je daar wel mee weg tijden het interview en mag je alsnog een adres invullen maar lang niet altijd. Daarnaast heb je ook bedrijven in Amerika die je een PO box aanbieden tegen betaling maar het gebruik daarvan is NIET toegestaan.

Je hebt dus een echt adres nodig, wellicht dat er bedrijven zijn in Amerika die ook dat aanbieden!
#4 - 16-05-2009, 12:34 uur

DNZ

Thxx Admin voor het loskoppelen van mijn topic  ;D

En bedankt voor jullie reacties!
#5 - 17-05-2009, 18:44 uur

ned in MO

Ik kan dat via mijn bedrijfje wel voor je regelen. Krijg je naast  een boodschappen adres ook een mogelijkheid om greencard info naar mijn huisadres te sturen

Zo van Mark Egbers
Attn: Deniz fehmi
en dan mijn huisadres.

Het is niet helemaal gratis
mark
zie in mijn handtekening
#6 - 18-05-2009, 04:57 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15