Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

E2 succes stories

Discussie gestart

hollandranch

Klinkt allemaal goed, Inge succes met de zaken doen en Petra, geloof nog 10 dagen en dan heb je de overdracht gehad en kan je ook beginnen, zijn er trouwens 's-winters ook veel gasten in jullie omgeving? 

Keep in touch!  2006-01
#91 - 15-10-2006, 16:07 uur
« Laatst bewerkt op: 15-10-2006, 18:32 uur door hollandranch »

tessandme

ik kan wel een suces story vertellen. Heb nu bijna 10 maanden mijn e2 visa. Ik heb vele websites bezocht en weken met de amerikaanse immigratie dienst gebeld. Uit eindelijk toch maar een advocaat in de hand genomen. 10 weken later het visa binnen gekregen. Als advies kan ik zeggen, money talks als je geld hebt ben je zo binnen. Er zijn veel advocaten op dit gebied en de prijzen zijn erg verschillend. Mijn advocaat had een prijskaatje van 2000$ en ik heb er 1000 extra bij gedaan om het zaakje snel op te lossen.
Voor meer info kun je me altijd mailen [email protected]

frank
#92 - 15-10-2006, 17:52 uur

hollandranch

Hoi, blijkbaar heb jij de zaken vanuit Amerika geregeld!  Misschien kan je uitleggen hoe je dit gedaan hebt en waarom in Amerika.
#93 - 15-10-2006, 18:25 uur

petratimmer

Tessaendme,  Uiteindelijk hebben zit er tussen de tijd van inleveren en verkrijgen van de visum 14 weken. Helaas heeft de voorbereiding tot het aanvragen van de visum zeer veel tijd gekost. Er is ook bijna geen pijl op te trekken. Kijk naar Inge die na 10 dagen haar visum kon gaan halen. Hier in ned hebben ze veel problemen met personeels tekort etc. gehad. Een advocaat heeft wel geholpen maar ook die invloed is beperkt als het een rommeltje is op het consulaat. $1000 meer gaat dan echt niet helpen.

Inge, ik kan bijna niet wachten. De dagen vliegen nu voorbij met alle voorbereidingen. Dubbele gevoelen, blij dat we eindelijk verder kunnen, maar als ik eerlijk ben ook hier moet je afscheid nemen. Begrijp me niet verkeerd, wij zijn ontzettend blij dat het wachten voorbij is en we eindelijk kunnen beginnen aan ons avontuur.

Wat heerlijk dat je open bent. Wij wensen je veel succes toe.

gr petra
#94 - 15-10-2006, 21:28 uur

hollandranch

Tessaendme,  Uiteindelijk hebben zit er tussen de tijd van inleveren en verkrijgen van de visum 14 weken. Helaas heeft de voorbereiding tot het aanvragen van de visum zeer veel tijd gekost. Er is ook bijna geen pijl op te trekken. Kijk naar Inge die na 10 dagen haar visum kon gaan halen. Hier in ned hebben ze veel problemen met personeels tekort etc. gehad. Een advocaat heeft wel geholpen maar ook die invloed is beperkt als het een rommeltje is op het consulaat. $1000 meer gaat dan echt niet helpen.

Inge, ik kan bijna niet wachten. De dagen vliegen nu voorbij met alle voorbereidingen. Dubbele gevoelen, blij dat we eindelijk verder kunnen, maar als ik eerlijk ben ook hier moet je afscheid nemen. Begrijp me niet verkeerd, wij zijn ontzettend blij dat het wachten voorbij is en we eindelijk kunnen beginnen aan ons avontuur.

Wat heerlijk dat je open bent. Wij wensen je veel succes toe.

gr petra


Helaas zitten wij nu al 16 weken in de wacht en hopen straks Succestory nummer 4 te worden op dit forum, we wensen iedereen met een E2 visum veel sterkte toe, want een makkie zal het niet worden, maar er voor knokken is eigenlijk veel leuker  2006-01
#95 - 16-10-2006, 11:39 uur

PBBI

Citaat
$1000 meer gaat dan echt niet helpen
Petra, toch wel, deze $1000 zorgt dat je sneller je visum krijgt. Alleen......, dit is in de VS en niet zoals jij, Hans en Inge een visum aangevraagd hebben, dus op het consulaat in het thuisland. Uit wat ik lees begrijp ik dat Tessandme een change of status hebben gedaan, je weet wat dat inhoudt en wat de nadelen zijn.
#96 - 16-10-2006, 13:17 uur

petratimmer

Inderdaad, maar ik bedoelde hier in nederland bij de norale E2 aanvraag.

Mijn paspoorten zijn vandaag door meneer de postbode gebracht, MET de visa en alles correct.

24 oktober vliegen wij naar de States!!!!!

Ze plakken die visa's gewoon in je paspoort.

Op naar de volgende stap!!!

#97 - 16-10-2006, 21:12 uur

hollandranch

Tessaendme,  Uiteindelijk hebben zit er tussen de tijd van inleveren en verkrijgen van de visum 14 weken. Helaas heeft de voorbereiding tot het aanvragen van de visum zeer veel tijd gekost. Er is ook bijna geen pijl op te trekken. Kijk naar Inge die na 10 dagen haar visum kon gaan halen. Hier in ned hebben ze veel problemen met personeels tekort etc. gehad. Een advocaat heeft wel geholpen maar ook die invloed is beperkt als het een rommeltje is op het consulaat. $1000 meer gaat dan echt niet helpen.

Inge, ik kan bijna niet wachten. De dagen vliegen nu voorbij met alle voorbereidingen. Dubbele gevoelen, blij dat we eindelijk verder kunnen, maar als ik eerlijk ben ook hier moet je afscheid nemen. Begrijp me niet verkeerd, wij zijn ontzettend blij dat het wachten voorbij is en we eindelijk kunnen beginnen aan ons avontuur.

Wat heerlijk dat je open bent. Wij wensen je veel succes toe.

gr petra


Helaas zitten wij nu al 16 weken in de wacht en hopen straks Succestory nummer 4 te worden op dit forum, we wensen iedereen met een E2 visum veel sterkte toe, want een makkie zal het niet worden, maar er voor knokken is eigenlijk veel leuker  2006-01

Ik heb dit onderwerp ogestart en kan melden dat we in iedergeval met succes ons visum hebben gekregen, over 1/5 week ophalen en over 5 weken vertrekken we. Hoop dat er nog veel mensen gaan volgen, voor tips zijn we nu een goed adres.   2006-202006-05
#98 - 06-11-2006, 15:48 uur

petratimmer

Het is inmiddels al weer een tijdje geleden, dus hier even een update van ons komende succes story.

Inmiddels zijn wij 3 maanden in de states en vorige week liep de deal met het motel dat wilde kopen op het allerlaatste moment toch nog mis. Reden, een eigenaar die van gedachte is veranderd. Inmiddels zijn wij druk op zoek naar een nieuw pand en denken die ook gevonden te hebben. De afgelopen 3 mnd zijn niet de makkelijkste geweest, maar toch zijn wij nog steeds enthouiast en overtuigd dat we kunnen slagen. Wat we er wel van geleerd hebben is dat je je zaakjes goed moet regelen. Zonder hulp van o.a. pbbi waren we gigantische de boot ingegaan ben ik bang.. Een bedrijf kopen hier lijkt eenvoudiger dan het is geloof mij.

Man lief heeft inmiddels zijn SSN en rijbewijs en ik wacht nog op mijn workpermit. Dit moet ik eerst hebben voor ik een SSN kan aanvragen.En dit ging 120 dagen duren...

We zijn inmiddels over de teleurstelling heen en vol goede moed over ons nieuwe pand... Met een beetje geluk, kunnen we binnekort dan eindelijk beginnen...

Inge hoe gaat het met jullie?

gr Petra


#99 - 28-01-2007, 07:21 uur

MissFluffy

Het is inmiddels al weer een tijdje geleden, dus hier even een update van ons komende succes story.

Inmiddels zijn wij 3 maanden in de states en vorige week liep de deal met het motel dat wilde kopen op het allerlaatste moment toch nog mis. Reden, een eigenaar die van gedachte is veranderd. Inmiddels zijn wij druk op zoek naar een nieuw pand en denken die ook gevonden te hebben. De afgelopen 3 mnd zijn niet de makkelijkste geweest, maar toch zijn wij nog steeds enthouiast en overtuigd dat we kunnen slagen. Wat we er wel van geleerd hebben is dat je je zaakjes goed moet regelen. Zonder hulp van o.a. pbbi waren we gigantische de boot ingegaan ben ik bang.. Een bedrijf kopen hier lijkt eenvoudiger dan het is geloof mij.

Man lief heeft inmiddels zijn SSN en rijbewijs en ik wacht nog op mijn workpermit. Dit moet ik eerst hebben voor ik een SSN kan aanvragen.En dit ging 120 dagen duren...

We zijn inmiddels over de teleurstelling heen en vol goede moed over ons nieuwe pand... Met een beetje geluk, kunnen we binnekort dan eindelijk beginnen...

Inge hoe gaat het met jullie?

gr Petra




Goh Petra ,ik wens je veel succes met je nieuwe pand en zijn aankoop ervan .Het is nogal watte maar je kan er alleen maar sterker uitkomen.Ik kijk echt uit naar jouw vervolgverhaal en duim al mee hoor voor een goede afloop.
Groetjes Nancy
#100 - 28-01-2007, 10:25 uur

hollandranch

Het is inmiddels al weer een tijdje geleden, dus hier even een update van ons komende succes story.

Inmiddels zijn wij 3 maanden in de states en vorige week liep de deal met het motel dat wilde kopen op het allerlaatste moment toch nog mis. Reden, een eigenaar die van gedachte is veranderd. Inmiddels zijn wij druk op zoek naar een nieuw pand en denken die ook gevonden te hebben. De afgelopen 3 mnd zijn niet de makkelijkste geweest, maar toch zijn wij nog steeds enthouiast en overtuigd dat we kunnen slagen. Wat we er wel van geleerd hebben is dat je je zaakjes goed moet regelen. Zonder hulp van o.a. pbbi waren we gigantische de boot ingegaan ben ik bang.. Een bedrijf kopen hier lijkt eenvoudiger dan het is geloof mij.

Man lief heeft inmiddels zijn SSN en rijbewijs en ik wacht nog op mijn workpermit. Dit moet ik eerst hebben voor ik een SSN kan aanvragen.En dit ging 120 dagen duren...

We zijn inmiddels over de teleurstelling heen en vol goede moed over ons nieuwe pand... Met een beetje geluk, kunnen we binnekort dan eindelijk beginnen...

Inge hoe gaat het met jullie?

gr Petra




Jullie hebben in ieder geval je visum gekregen met het Fort Ann verhaal, dus dat is positief, de rest is natuurlijk balen en ik kan me voorstellen dat na 3 maanden weer opnieuw te moeten beginnen shit is, maar kop op, komt goed  2006-01
#101 - 28-01-2007, 15:11 uur

Dusza

Petra, ik schrik mij een ongeluk! En ik hoop voor jullie, en duim, dat dit snel terug in orde kan komen. En: ander maar beter!!!
#102 - 28-01-2007, 16:24 uur

Hans B

Hoi Petra,
wat waardeloos. Ik hoop dat het nel goed komt.
Sterkte, Hans
#103 - 28-01-2007, 16:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Mrjn

Vervelend dat die eigenaresse ineens afhaakt. Maar hopelijk komt er iets veel beters op jullie pad!
#104 - 28-01-2007, 17:59 uur

petratimmer

Gisteren is de deal met ons nieuwe pand rond gekomen. Als het een beetje meezit, dan kunnnen we dan eindelijk binnen een paar weken starten.... EINDELIJK. Het lukt mij niet om hier een foto erop te krijgen. Zie hier voor http://www.vandijkjes.punt.nl   

Hopelijk gaat het deze keer zonder problemen verlopen...
#105 - 29-01-2007, 10:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15