Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Einde DV Lottery stap dichterbij

Discussie gestart

Dusza

Ze zijn op dit moment bezig voor de DV 2008, wat moet ik doen ... inschrijven en betalen of toch eerst nog maar weer afwachten wat er gaat gebeuren ???

HOE? Ik dacht je ondertussen begrepen had dat je beter je geld niet uitgeeft aan zo'n bureau's, dat het invullen van dat formuliertje heel eenvoudig is (tenminste als je weet hoe je naam is, waar je geboren bent en wanneer, en waar je woont)  :icon_wink:
#16 - 22-12-2005, 09:33 uur

FreezeM

Ze zijn op dit moment bezig voor de DV 2008, wat moet ik doen ... inschrijven en betalen of toch eerst nog maar weer afwachten wat er
gaat gebeuren ???

Nee. Je kan je nog niet inschrijven. En je moet nooit betalen voor deelname aan de DV Lottery.
http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html
#17 - 22-12-2005, 10:13 uur

Gian

Ze zijn op dit moment bezig voor de DV 2008, wat moet ik doen ... inschrijven en betalen of toch eerst nog maar weer afwachten wat er
gaat gebeuren ???

Nee. Je kan je nog niet inschrijven. En je moet nooit betalen voor deelname aan de DV Lottery.
http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html

Nee dat van 't betalen snap ik wel ... NIET BETALEN ...  :icon_wink:
(was een foutje, is er tussen geslopen) :o

#18 - 22-12-2005, 11:39 uur

Jez

Hopelijk snap je ook dat inschrijven voor de DV-2008 nog geen zin heeft. Ze zijn nu (hopelijk) met de DV-2007 bezig. Dit zal rond september/oktober afgerond zijn. Áls de loterij dan nog bestaat, zul je je pas weer in de laatste maand van 2006 kunnen inschrijven voor 2008. Eerder inschrijven heeft geen enkel nut of voordeel; je kunt beter een jaar wachten.
#19 - 22-12-2005, 11:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Kasj

dit zou ik erg triest vinden als het gebeurd, maar ja, wat doe je eraan.
zal wel een droom in duigen vallen bij...  :(

dan heb ik hopelijk nog de DV2007 waar ik aan meedoe... God bless America and please God, bless me with a Greencard
#20 - 22-12-2005, 16:50 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

ejb

Met een beetje geluk worden als de DV afgeschaft wordt de regels voor landen waar nou niet direct terroristen uit verwacht worden ( Nederland en België  ;)) de immigratieregels wel versoepeld...het zou natuurlijk kunnen. Ik neem in ieder geval aan dat de grenzen niet voor inwoners van alle landen potdicht gaan.
#21 - 30-12-2005, 11:11 uur



ejb

Met een beetje geluk worden als de DV afgeschaft wordt de regels voor landen waar nou niet direct terroristen uit verwacht worden ( Nederland en België  ;)) de immigratieregels wel versoepeld...het zou natuurlijk kunnen. Ik neem in ieder geval aan dat de grenzen niet voor inwoners van alle landen potdicht gaan.

Hmmm.... Juist landen als Nederland heeft volgens mijn persoonlijke mening de poorten wagenwijd openstaan voor terroristen. Er wordt mijns inziens totaal niet effektief tegenop getreden, waardoor Nederland nu een soort lui lekkerland is voor bepaalde gastjes met bepaalde bedoelingen. Als je wordt opgepakt is de kans even groot dat je weer wordt vrijgelaten wegens onvoldoende bewijs. Als je al wordt vastgezet, sta je zo weer buiten de deur en ben je weer vogelvrij.

Okay Chief, daar heb je gelijk in (hoewel ze hier ook wel wat maatregelen aan het treffen zijn inmiddels). Maar ik bedoel mensen met de Nederlandse/ Belgische nationaliteit (daar zullen vermoed ik al minder terroristen tussen zitten) of als ze de regels nog strenger willen, mensen die in Nederland/ Belgié geboren zijn en de NL/BE nationaliteit hebben.
Ik moet me toch ergens aan vasthouden  ;). Anders gaan we misschien toch nog maar eens wat serieuzer kijken naar een bedrijf te koop...
#22 - 30-12-2005, 16:35 uur



Mrjn

Maar die gastjes waar Chief het over heeft, hebben toch ook de Nederlandse nationaliteit?
#23 - 30-12-2005, 17:17 uur

Mrjn

Ik ben nu dan behoorlijk de kluts kwijt.
Want als je bedoelt dat NL de poorten open heeft voor terroristen en die terroristen hebben gewoon Nederlandse paspoorten, dan is er dus geen verschil te vinden tussen "goede" en "slechte" Nederlanders en zou je dus de Amerikaanse grenzen voor alle Nederlanders moeten sluiten en is ejb's hoop de grond in geboord. Toch?
#24 - 30-12-2005, 17:31 uur

FreezeM

Ik denk dat ejb er rekening mee moet houden dat wanneer de DV Lotery wordt gestopt er niet direct een ander systeem voor in de plaats zal komen. Zoiets gaat jaren duren.
#25 - 30-12-2005, 21:02 uur

Chiefram

Ik denk dat ejb er rekening mee moet houden dat wanneer de DV Lotery wordt gestopt er niet direct een ander systeem voor in de plaats zal komen. Zoiets gaat jaren duren.

Ik denk dat wij met z'n allen wel een andere 'manier' zullen vinden, toch? We laten niemand hier in zijn hempje staan als de DV is afgeschaft, maar zoeken naar de mazen in de Amerikaanse wet.

 ;)
#26 - 30-12-2005, 21:05 uur

Kasj

zo is dat Chief!!
even afwachten en dan weer anticiperen.
#27 - 31-12-2005, 10:25 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

FreezeM

Ik geef ook niet op!
#28 - 31-12-2005, 16:11 uur

ejb

Ik denk dat ejb er rekening mee moet houden dat wanneer de DV Lotery wordt gestopt er niet direct een ander systeem voor in de plaats zal komen. Zoiets gaat jaren duren.

Ik denk dat wij met z'n allen wel een andere 'manier' zullen vinden, toch? We laten niemand hier in zijn hempje staan als de DV is afgeschaft, maar zoeken naar de mazen in de Amerikaanse wet.

 ;)

Inderdaad Chief, daar gaan we dan met z'n allen naar zoeken, misschien als één van ons nou een bedrijf opricht die allemaal mensen nodig heeft die ook vloeiend Nederlands spreken ofzo  ;)
#29 - 11-01-2006, 23:15 uur



edkaas

Mischien wordt het wel een puntensysteem zoals in Canada en Australie? Daar krijg je punten voor de diploma's die je hebt gehaald, en ook of je daar familie hebt wonen die je kan ondersteunen. Maar ze doen dat natuurlijk om hoger opgeleiden binnen te halen. In die landen heb ik genoeg punten om daarnaar toe te emigreren, maar ik wil naar de States  :) Dus mochten ze de DV gaan afschaffen en over gaan op een zelfde systeem, dan houd ik me aanbevolen, ondertussen doe ik natuurlijk nog wel elk jaar mee aan de loterij.  ;D  ;D
#30 - 11-01-2006, 23:24 uur
We love the U.S.A

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15