Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Emigratie Verenigde Staten

Discussie gestart

Derek

Nou het zoveelste topic hierover  ::)

Ik wil net als de meeste mensen hier graag emigrenen, maar ik ben in eerste instantie niet geinteresseerd in the Lottery en heb ook geen amerikaanse vrouw of verdere familie in de VS

Het gaat mij om de werk Visa's

Ik heb net een afgeronden Master opleiding Geschiedenis( moderne geschiedenis,) en heb ook mijn diploma voor de American Studies miror(Beide universitair)

Wat zijn mijn visa mogelijkheden Moet ik  een beroep vinden waar in de VS een tekort aan is, en een baas hebben die de visaprocedure met mij aandurfd?

Kan iemand mij hierbij helpen ?

#1 - 30-03-2010, 02:24 uur

Yessica

De meeste verhalen die ik hoor van mensen die zijn blijven hangen, zijn mensen die er eerst gestudeerd hebben en zo hun visum hebben weten te verlengen. Is een jaartje daar studeren geen optie voor je?
Vergis je niet, dan nog is het niet makkelijk, want met een studentenvisum mag je officieel niet werken, en het is niet gezegd dat je daarna ook daadwerkelijk een visum krijgt, maar het zou je mogelijkheden misschien iets vergroten. Met de nadruk op 'iets'.

[zeurmodus]
het is 'aandurft'
[/zeurmodus]

 ;)
#2 - 30-03-2010, 07:43 uur



Johan

Als jij interesse hebt in een baan waarmee je in aanmerking komt voor een visum dan is het voor jou natuurlijk makkelijker om dat uit te zoeken. Zoals je weet zijn academici in sommige gevallen welkom maar dan wel in specifieke gebieden. Het lijkt me dat jij redelijk snel moet kunnen onderzoeken hoe het werk aanbod in Amerika is op jou vakgebied!

Dat je geen interesse hebt in de loterij begrijp ik eerlijk gezegd niet. Je kunt de loterij toch altijd meedoen? Het kost je niets en realistisch gezien brengt je dat wellicht sneller in de VS dan enig ander middel. Inderdaad de kans dat je wint en de hele procedure doorloopt niet erg groot maar wel realistisch. Ik ben daar overigens het levende bewijs van!

Als je zo graag wilt emigreren dan zou ik zeggen wed op twee paarden! Niet geschoten is altijd mis!

#3 - 30-03-2010, 15:49 uur

Pieter79

Precies zoals Johan hierboven zegt, als je echt wil dan probeer je alles wat mogelijk is.
Ik heb 5 jaar (??) met de loterij meegedaan maar niet 'gewonnen', ben nu met m'n toenmalige Amerikaanse vriendin getrouwd en woon alweer bijna een jaar in de States :) Zou hier trouwens nooit meer weg willen, ik had het goed en niets te klagen in Nederland maar ik heb het hier nog veel meer naar m'n zin!

Gr. Pieter
#4 - 30-03-2010, 20:01 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful


Ik heb net een afgeronden Master opleiding Geschiedenis( moderne geschiedenis,) en heb ook mijn diploma voor de American Studies miror(Beide universitair)

Ben jij  Derek  die 17 jaar is en op het VWO zit?
#5 - 31-03-2010, 14:11 uur
« Laatst bewerkt op: 31-03-2010, 14:13 uur door Old Faithful »
Groet,

Old Faithful

Derek


Ik heb net een afgeronden Master opleiding Geschiedenis( moderne geschiedenis,) en heb ook mijn diploma voor de American Studies miror(Beide universitair)

Ben jij  Derek  die 17 jaar is en op het VWO zit?

meestal vertel ik mijn echte leeftijd niet op forums  :afro:
#6 - 31-03-2010, 17:05 uur

Johan

Maar wel je echte opleiding dan?
Want in het ene berichtje zit je op het VWO en in de andere heb je 2 afgeronde masters.

Wij helpen hier mensen graag maar als je misleidende of verkeerde informatie geeft wordt dat wel heel lastig natuurlijk!
#7 - 31-03-2010, 18:25 uur

Derek

tuurlijk , anders is zon emigratie topic starten wel heel dom

ik kijk altijd uit met info :P
#8 - 31-03-2010, 23:52 uur

Johan

Dat dom zijn zal wel meevallen ;-)

Maar nu weten we nog niet welke opleiding je nu daadwerkelijk hebt gevolgd?
Want daar relateer je de vraag aan en dat is van wezenlijk belang volgens mij.
Het je vwo en 2 master opleidingen of is het anders?
#9 - 01-04-2010, 00:36 uur

Derek

vwo 2 masters  ;)

#10 - 01-04-2010, 02:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15