Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Emigreren met geld

Discussie gestart

Jake Kaliber

Stel ik neem $150,000.- mee. Ik heb gelezen op de site dat je dan welkom bent met een miljoen , Maar ben ik dan ook welkom met 150,000.- zonder aan de DV Lottery mee te doen? Of moet je persé een miljoente hebben?

Jake
#1 - 18-10-2015, 21:52 uur

Pieter79

Als je met de DV Lottery meedoet, en wint, dan zou $150.000 voldoende moeten zijn.
Het emigratie visum gebaseerd op het starten van een business, daar heb je wel minimaal een miljoen voor nodig geloof ik.

Die $150.000 is dus bij lange na niet genoeg om naar de VS te mogen emigreren.

Groeten en succes,
Pieter
#2 - 18-10-2015, 22:09 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

MissFluffy

Ik weet niet of men met de dv lottery een bepaald bedrag op je rekening moet hebben .Heb door de jaren heen ,genoeg verhalen gelezen van mensen die winnen en amper geld hebben .Maar geheel zonder zal je er zeker niet geraken en ik denk als je een paar maanden kan doorkomen aan een normale maandloon ,dat dit wel zal genoeg is .

Als je via een E2 visum een zaak in Amerika wil overnemen ,dan moet je minimaal 150.000$ hebben om een zaak aan te kopen .Er zijn uiteraard nog meer eisen te voldoen .

Om een emigratievisum te bekomen ,dacht dat deze E5 visum noemde ,heb je een bedrag nodig van minimaal 500.000$ tot 1.000.000$ ,afhankelijk van het bedrag moet je die ergens in beleggen/investeren.

Dus 150.000$ geeft je zeker geen recht op een immigratievisum .

Gr,
#3 - 19-10-2015, 10:59 uur
« Laatst bewerkt op: 19-10-2015, 11:01 uur door MissFluffy »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15