Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Engineers gezocht in Houston

Discussie gestart

Texasboy

Hallo allemaal,

Ik werk nu al weer 2 maanden in Houston op een H1-b visum bij Bechtel (groot Oil, Gas and Chemicals Engineering contractor).
Ze zitten hier werkelijk te schreeuwen om mensen en verzorgen daarom dus H1-b visum en verhuiskosten voor ingenieurs die aangenomen worden.
Ikzelf ben ook aangenomen (door de telefoon zelfs) afgelopen Maart.

Als je minimaal een HTS opleiding hebt (in ieder geval een B. Sc. degree), en je hebt zin om in Houston te wonen (wie wil er niet in Texas wonen  ;D)
moet je maar even contact met me opnemen. Ervaring in de (petro) chemie is natuurlijk een pre!

Groetjes,
Kees.
#1 - 20-11-2007, 16:24 uur

hollandranch

Hallo allemaal,

Ik werk nu al weer 2 maanden in Houston op een H1-b visum bij Bechtel (groot Oil, Gas and Chemicals Engineering contractor).
Ze zitten hier werkelijk te schreeuwen om mensen en verzorgen daarom dus H1-b visum en verhuiskosten voor ingenieurs die aangenomen worden.
Ikzelf ben ook aangenomen (door de telefoon zelfs) afgelopen Maart.

Als je minimaal een HTS opleiding hebt (in ieder geval een B. Sc. degree), en je hebt zin om in Houston te wonen (wie wil er niet in Texas wonen  ;D)
moet je maar even contact met me opnemen. Ervaring in de (petro) chemie is natuurlijk een pre!

Groetjes,
Kees



Mochten ze nog een grafisch vormgever zoeken of een leuke camping voot teambuild uitjes, give me a call  ;)  Ojaah en natuurlijk wil iedereen in Texas wonen, wat moet je nou in het natte Nederland met allemaal maar belasting verhogingen.
#2 - 20-11-2007, 17:13 uur

Texasboy

Hey HollandRanch!
Binnenkort gaan we naar Dallas. Dus stop ik wel even om gedag te zeggen!

Groetjes
#3 - 20-11-2007, 17:50 uur

hollandranch

Hey HollandRanch!
Binnenkort gaan we naar Dallas. Dus stop ik wel even om gedag te zeggen!

Groetjes

He kees, gezellie, precies midden op de route, ik hoor het wel, groet Hans
#4 - 20-11-2007, 18:00 uur

Anouk

He shit dat ik geen engineer ben.. Maar bel me als je een Nederlandse beveiliger nodig hebt :afro:
#5 - 20-11-2007, 18:40 uur

sweatbox

Op zoek naar structural engineers met M.Sc. diploma?

Wat heb je zelf gestudeerd?
#6 - 20-11-2007, 18:42 uur

ned in MO

Hey HollandRanch!
Binnenkort gaan we naar Dallas. Dus stop ik wel even om gedag te zeggen!

Groetjes

Zo halverwege de rit niet met de ogen knipperen, anders rijd je aan Hans voorbij ;D
#7 - 20-11-2007, 18:56 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Topoli & Sarvenaz

Ik ben service engeneer met 8 jaar ervaring en van 13 t/m28 September (( Foutje van mij sorry, December )) zit ik in Housten  :afro: , de ticket is al geboek en alles geregeld  :), Dat is misschien iets voor mij.  ^-^
#8 - 20-11-2007, 19:39 uur
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 21:53 uur door Topoli & Sarvenaz »

hollandranch

Ik ben service engeneer met 8 jaar ervaring en van 13 t/m28 September zit ik in Housten  :afro: , de ticket is al geboek en alles geregeld  :), Dat is misschien iets voor mij.  ^-^

September??? is dat niet een beetje laat om te solliciteren?  of bedoel je december.
#9 - 20-11-2007, 21:18 uur

Texasboy

Sweatbox,
Ja, eigenlijk alle disciplines zijn nodig hier.

E-mail ([email protected]) me anders voor mijn tel. nr. (praat wat makkelijker)

Topoli, als je een Bachelors degree hebt maak je zeker kans.

Een H1-b visa wordt alleen gegeven aan mensen met minimaal een Bachelors degree.

Kees.
#10 - 20-11-2007, 21:48 uur

Topoli & Sarvenaz

Nee , dat heb ik niet .
Ik heb een MTS Elektronica .
#11 - 20-11-2007, 21:55 uur

Texasboy

Nee , dat heb ik niet .
Ik heb een MTS Elektronica .

Had ik kunnen weten! Was even je naam vergeten. Sorry.

Kees.
#12 - 20-11-2007, 22:51 uur

Willem goes Miami

Wat als je een AME Mechanical systems (Aircraft Maintenance Engineer zonder restricties) bent met 33 jaar ervaring.
Is gelijk gesteld met HTS. :)
#13 - 21-11-2007, 06:04 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Texasboy

Wat als je een AME Mechanical systems (Aircraft Maintenance Engineer zonder restricties) bent met 33 jaar ervaring.
Is gelijk gesteld met HTS. :)

Hoi Willem, ik denk niet dat dat we dat hier nodig hebben. Qua Engineering zijn het de disciplines die met de Petro Chemische industrie te maken heeft.
Zoals, WTB, E, WW, B enz.

Kees
#14 - 21-11-2007, 13:59 uur

Willem goes Miami

Geeft niet  ;D Ben ook bezig met FL  :afro:
#15 - 21-11-2007, 21:33 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15