Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Engineers gezocht in Houston

Discussie gestart

Texasboy

Hallo allemaal,

Ik werk nu al weer 2 maanden in Houston op een H1-b visum bij Bechtel (groot Oil, Gas and Chemicals Engineering contractor).
Ze zitten hier werkelijk te schreeuwen om mensen en verzorgen daarom dus H1-b visum en verhuiskosten voor ingenieurs die aangenomen worden.
Ikzelf ben ook aangenomen (door de telefoon zelfs) afgelopen Maart.

Als je minimaal een HTS opleiding hebt (in ieder geval een B. Sc. degree), en je hebt zin om in Houston te wonen (wie wil er niet in Texas wonen  ;D)
moet je maar even contact met me opnemen. Ervaring in de (petro) chemie is natuurlijk een pre!

Groetjes,
Kees.
#1 - 20-11-2007, 16:24 uur

hollandranch

Hallo allemaal,

Ik werk nu al weer 2 maanden in Houston op een H1-b visum bij Bechtel (groot Oil, Gas and Chemicals Engineering contractor).
Ze zitten hier werkelijk te schreeuwen om mensen en verzorgen daarom dus H1-b visum en verhuiskosten voor ingenieurs die aangenomen worden.
Ikzelf ben ook aangenomen (door de telefoon zelfs) afgelopen Maart.

Als je minimaal een HTS opleiding hebt (in ieder geval een B. Sc. degree), en je hebt zin om in Houston te wonen (wie wil er niet in Texas wonen  ;D)
moet je maar even contact met me opnemen. Ervaring in de (petro) chemie is natuurlijk een pre!

Groetjes,
Kees