Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

esta

Discussie gestart

donshogo

ok hier weer een vraagje van mij.
is er ook iets als een nood esta?
nu moet je 72 uur van tevoren je esta doen,maar ik als nu met spoed naar amerika zou moeten wat kan ik dan doen?
mvg
marcel
#1 - 19-03-2011, 18:28 uur

babarage

ok hier weer een vraagje van mij.
is er ook iets als een nood esta?
nu moet je 72 uur van tevoren je esta doen,maar ik als nu met spoed naar amerika zou moeten wat kan ik dan doen?
mvg
marcel

die 72 uur is een advies maar je mag later dan dat je esta aanvraag doen, dus bv in geval van spoed. wordt hij dan afgewezen dan wordt het wel lastig maar ja das niet onlogisch want dan heb je waarschijnlijk een visa nodig. dan is het zaak te kijken hoe snel je bij het consulaat terecht kan.

When do I need to apply for a travel authorization?

Applications may be submitted at any time prior to travel to the United States. The Department of Homeland Security recommends that travel authorization applications be submitted at least 72 hours prior to travel. Unless revoked, travel authorizations are valid for two years from the date of authorization, or until your passport expires, whichever comes first.

#2 - 19-03-2011, 18:47 uur

donshogo

dus stel dat ik vandaag me esta zou doen en dan morgen vliegen zou ik dan in problemen kunnen komen?
#3 - 19-03-2011, 18:51 uur

Old Faithful

Geen probleem, als het resultaat maar positief is. Zekerheidshalve zou ik eerst esta invullen en pas daarna een ticket boeken.
#4 - 19-03-2011, 20:00 uur
Groet,

Old Faithful

jhbechthum

Al gewoon aangevraagd?
Normaal gesproken (als er geen belemmeringen zijn) komt het antwoord in enkele seconden/minuten en heb je toestemming.
Ook als je nog niet wilt boeken, maaar een noodsituatie verwacht kun je alvast aanvragen. Zoals gemeld is het 2 jaar geldig.

Johan
#5 - 19-03-2011, 20:52 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

dustybyou

Als het er inzit dat je de usa moet zou ik zowiezo een esta aanvragen.Deze is 2 jaar geldig en is slechts 15 euro.Dan zit je altijd zeker.Je kan de gegevens van hotel en verblijfplaats altijd veranderen.Ik zou dat zeker doen.
Ina rozema
#6 - 26-01-2013, 19:24 uur

Pieter79

Die ESTA zal normaal gesproken geen problemen opleveren. Is ook nog eens 2 jaar geldig of totdat je een nieuw paspoort krijgt (whatever occurs first).

Succes,
Pieter
#7 - 26-01-2013, 21:46 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15