Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

fysiotherapeut

Discussie gestart

marten1on1

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me even voorstellen en mijn vraagje daarna stellen.

Ik ben Marten, 29 fitness instrcuteur en personal trainer en studerende voor fysiotherapie. Mijn vrouw en ik zijn beide Amerika freak alleen zijn we samen er nog niet geweest (wel ieder apart meerdere keren) alhoewel dat binnekort gaat veranderen als we naar Memphis op vakantie gaan (Elvis here we come).

Ik ben over 3 jaar afgestudeerd en wil ik zo snel als ik kan naar de US. Als ik het goed heb begrepen is fysiotherapeut net als Nurse (misschien iets minder) een gewilde baan en zijn ook daar buitenlanders welkom.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met de fysiotherapie en als foreign fysiotherapeut in het algemeen (ik bedoel dus om daar werkzaam te zijn)

Ik zou het liefst richting Cincinatti, Ohio gaan.

Als ik het goed heb begrepen moet ik een h1b visum aanvragen en voor mijn vrouw en kind een h4 visum. En kan mijn kind daar dan gewoon naar school?

groetjes marten.

PS wanneer is de inschrijfdatum voor devolgende greencard lotery.
#1 - 11-08-2005, 21:16 uur

Annemiek

Net als voor Registered Nurse zal je een examen moeten afleggen om een vergunning te krijgen. Op deze website staan alle State Boards voor Physical Therapy; http://www.fsbpt.org/
Hier kun je al veel info uithalen.
#2 - 12-08-2005, 15:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15