Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goede workshop!!

Discussie gestart

missamerika

Hi iedereen,

Ik ben erover aan het denken om naar de VS te verhuizen en daar dus ook te gaan werken, nu kwam ik een interessante workshop tegen Wonen, werken of studeren in de VS . Is misschien voor meer mensen wel handig aangezien het allemaal zo ingewikkeld is met als die Visa's enzo.

Dit is de link http://www.urbanlearning.com/nl/product.asp?a_id=12&item_id=23
#1 - 26-08-2005, 11:01 uur

FreezeM

In april 2005 was het nog een gratis workshop... zelfde locatie, zelfde spreker. Wat ik toen gezien heb was nuttig maar geen 41 Euro waard. Alle informatie kan je ook op internet (hier op het forum) vinden. Het enige wat ik toen wel leuk vond was een gastspreker van het US Consulate in Amsterdam. Zie hier mijn korte verslagje van toen: http://cometoyoursuccess.com/weblog/archives/000334.php
#2 - 26-08-2005, 14:47 uur

newengland

The Dutch USA Visa Center organiseerd ook weer een gratis workshop in Amsterdam
Deze word gehouden op 28 september.

Ik ben hier vorige keer ook geweest. Was wel leerzaam.

Meer informatie:


On September 28, US Immigration attorney Richard Wilde of Visa Consult's Amsterdam office will present an intensive USA Visa Workshop in Amsterdam, featuring a full evening program of US visa preparation and strategy. The 2 1/2 hour program is being organized by Urban Learning Company of Amsterdam.
The intensive USA Visa Workshop will provide detailed guidance on key USA Work, Study, and Tourist visas, as well as updated information on the annual Green Card Lottery and strategies for applying for Permanent Residence in the USA.

For registration and further information, please visit UrbanLearning.com or click the link below.

US Visa Workshop 28 September 2005
http://www.urbanlearning.com/product.asp?a_id=4&item_id=30


Al zie ik nu dat je 41,50 moet betalen wat vorige keer niet zo was.
#3 - 04-09-2005, 14:23 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

newengland

FreezeM en ik hebben het dus over hetzelfde
#4 - 04-09-2005, 14:24 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Chiefram

Al zie ik nu dat je 41,50 moet betalen wat vorige keer niet zo was.

Dat komt omdat jez en ik ook een workshop organiseren. Wij vragen 41,51 dus ik zie dat ze net onder onze prijzen zijn gaan zitten...

 ;D
#5 - 04-09-2005, 18:23 uur

Jez

Hahahaha!!!
#6 - 04-09-2005, 20:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15