Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Green card lottery via usafis blij dat ik er niet op ingegaan ben, thnx guys !

Discussie gestart

Stoof

Hi iedereen,


Ik heb met net geregistreerd op dit forum, was er per toeval opgekomen toen ik via google zocht op "usafis scam".
Ik klikte gisteren op een banner living and working in the usa, die boven mijn yahoo mail stond.
Na het invullen van de eerste pagina op hun site, kwam ik op de pagina waar ze naar je visa kaart nr. vragen, toen heb ik men browser dichtgedaan :p een half uurtje later telefoon, van iemand die me zogezegt rechstreeks belde vanuit new york...
Vond ik al zéér verdacht daar het zondagavond 21.30u was onze tijd.
Nu ja ik heb hem afgewimpeld, maar verwacht nog een telefoontje vandaag want hij zei me dat hij me nog ging terug bellen omdat de belgen dit jaar een grote kans maken blablabla.
Mooi forum, ik ben blij dat ik dit gevonden heb, eindelijk een plek waar ik terrecht kan met mijn vragen ;)
Ik ben reeds enkele jaren van plan om te verhuizen naar de us.
Nu nog wachten en hopen op een green card via die lottery... binnekort eens inschrijven voor de trekking van volgend jaar .
#1 - 08-08-2005, 11:02 uur

FreezeM

Welkom stoof!
Maar goed dat je geen credit card gegevens hebt gegeven ;)
#2 - 08-08-2005, 15:21 uur

Dusza

Als ik al die berichtjes lees over USAFIS, dan krijg ik zin om een oproepje te plaatsen: vul allemaal die eerste pagina in, tot daar waar je je creditcard moet ingeven, en dan haak je af.
En die lui maar bellen en bellen om je toch trachten te strikken...
 ;D
#3 - 08-08-2005, 18:52 uur

FreezeM

Als ik al die berichtjes lees over USAFIS, dan krijg ik zin om een oproepje te plaatsen: vul allemaal die eerste pagina in, tot daar waar je je creditcard moet ingeven, en dan haak je af.
En die lui maar bellen en bellen om je toch trachten te strikken...
 ;D

Maar zo zijn we hier niet  ;)
#4 - 09-08-2005, 09:28 uur

Stoof

inderdaad , die kerels sturen me nu dus constant emails en ik krijg maar telefoontjes , ze geven echt niet op  8)
mijn vriending had ze ook al een paar keer aan de lijn, en zeggen dat je geen interesse hebt blijkt niet te helpen lol
ze zullen het wel beu worden binnen een paar dagen denk ik
#5 - 09-08-2005, 13:10 uur

Jez

Anders werkt dit misschien (doet mijn tante in Amerika altijd bij telefonische verkopers):

Als ze zeggen wat ze willen, zeg je "Hold on, I think you need to talk to my mom/dad; let me get her/him for you". Vervolgens laat je de hoorn naast de haak liggen en gaat verder met waar je mee bezig bent. Meestal hebben ze maar een bepaalde tijd om te bellen, want tijd=geld en dan zullen ze wel opgeven.
#6 - 09-08-2005, 23:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

FreezeM

Anders werkt dit misschien (doet mijn tante in Amerika altijd bij telefonische verkopers):

Als ze zeggen wat ze willen, zeg je "Hold on, I think you need to talk to my mom/dad; let me get her/him for you". Vervolgens laat je de hoorn naast de haak liggen en gaat verder met waar je mee bezig bent. Meestal hebben ze maar een bepaalde tijd om te bellen, want tijd=geld en dan zullen ze wel opgeven.

Hahaha... dat vind ik wel een goede. Ik heb zelf tijdens mijn studie telefonische verkoop gedaan. Ik kan me voorstellen dat ik me daar enorm aan zou irriteren :)
#7 - 10-08-2005, 16:45 uur

Chiefram

Gisteren heeft Shay (mijn zoon) een nieuwe auto gekocht bij een dealer en moest een formulier tekenen of de dealer bij eventuele 'vragen' hem telefonisch mocht bereiken!!!

Dat is service, hahaha...

Als hij zijn handtekening op de eerste regel plaatste, gaf hij toestemming dat ze hem telefonisch mogen benaderen. Zou hij zijn handtekening op de tweede regel hebben gezet, dan mochten ze hem niet telefonisch benaderen!

Zo kan het dus ook.  ;D
#8 - 10-08-2005, 16:49 uur

Yessica

Ik heb vannacht ook het genoegen mogen smaken om gebeld te worden door Usafis. Niet gehinderd door enig gevoel van tijdsveschil werd ik om 00.45 uur gebeld door een aanhoudende medewerker van Usafis. Ik zei dat ik zelf het formulier al had ingevuld, maar zo maakte ik volgens hen veel minder kans! Bovendien kon je foto wel eens afgekeurd worden. Ik zei dat er een photochecker aanwezig is op de government website, maar wist ik wel dat er vorig jaar maar liefst 4 miljoen aanvragen zijn afgekeurd? Sjonge jonge zeg... En ik had maar 3 maanden de tijd om op de government website de aanvraag in te vullen, bij Usafis kan dat het hele jaar. En zo kwam er nog een hele waslijst aan domme redenen om via Usafis in te schrijven. Uiteindelijk werd ik in de wacht gezet want de medewerker moest aan de supervisor vragen of mijn applicatie wel open mocht blijven staan. Toen hoorde ik daarna alleen nog: "Well, Yessica.." en toen werd de verbinding verbroken.  :o
#9 - 14-03-2006, 09:34 uur



Njit

Best dom. De inschrijving is allang gesloten. Waarom zou je je nu nog bij hun aan gaan melden dan?
Gekke mensen, die van USAFIS :)

Dit is ook een goede analyse: http://blog.siteadvisor.com/2006/02/green_cards_red_sites.shtml

#10 - 14-03-2006, 10:41 uur

Yessica

Best dom. De inschrijving is allang gesloten. Waarom zou je je nu nog bij hun aan gaan melden dan?


Oh, het was voor 2008. Bij hen had ik het hele jaar de tijd, via de government website "slechts" 3 maanden. Alsof ik meer dan 3 maanden tijd nodig heb voor een invulactie van een minuut of 5...  :)
#11 - 14-03-2006, 10:50 uur



Njit


bertus

Dus die USAFIS knakkers zijn gewoon op je geld uit!! ny-angry.
Ik heb een maat die via hun heeft ingeschreven voor iets van $119 voor 4 jaar.
Dat is toch zondegeld . Zou er een manier zijn om dat geld terug te krijgen???!! :'( embarressed
#13 - 19-03-2006, 18:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15