Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Greencard Lottery gewonnen en bij het Consulaat geweest

Discussie gestart

Pieter79

Erg spannend allemaal, en je zal af en toe nog wel eens tegen een muur oplopen maar als je echt wil en zoekt dan moeten er mogelijkheden zijn om je te vestigen. Met behulp van internet is er uit te zoeken waar er banen zijn in jouw vakgebied.

Ik zal jullie op weg helpen; kijk eens in South Dakota. Genoeg transportbedrijven (zelfs hier in SW Minnesota zoeken ze constant truck drivers) en bedrijven die er flink investeren maar als het nieuwe bedrijfspand of winkel er staat dan gaan ze nog niet open omdat ze geen mensen kunnen vinden. Zie steeds reclame op de TV voor South Dakota en ook op de radio op onze vakantietrip naar North Dakota. Ik zou er zo naar toe willen, veel ruimte, mooi klimaat (warm/heet in zomer, koud in winter) en gunstig belasting klimaat (ND meer dan 5x zo groot als NL, SD bijna 6x kijkend naar landoppervlakte, en beide staten hebben elk maar een totale populatie van ongeveer 800.000 mensen).

Succes,
Pieter
#16 - 22-08-2015, 16:25 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

caprigirl

Bedankt Pieter, maar wij zitten niet in het transport. Mijn hubbie is engineer. Tijdens onze vakantie hebben we al wat tips gekregen waar hij moet kijken en op moet letten. Ook hoe de cover brief er moet uitzien en wat er in moet staan.
ik ga proberen zelf iets op te zetten.
#17 - 24-08-2015, 15:01 uur

Pieter79

Bedankt Pieter, maar wij zitten niet in het transport. Mijn hubbie is engineer. Tijdens onze vakantie hebben we al wat tips gekregen waar hij moet kijken en op moet letten. Ook hoe de cover brief er moet uitzien en wat er in moet staan.
ik ga proberen zelf iets op te zetten.

Sorry, zag iets staan over transportbedrijven bij 'Ned in MO' en haalde het daarom aan. Ikzelf ben ook engineer en meer dan genoeg werkaanbod voor engineers in deze uithoek van de USA.

Gr. Pieter
#18 - 24-08-2015, 18:44 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15